    From: Jurek <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomy
    Date: Fri, 04 Nov 2005 11:12:18 +0100

    Ice napisał(a):
    > Użytkownik "Jurek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Pasek od wypłaty to obowiązek pracodawcy. MUSI je wydać - na ich podstawie
    > widzisz jakie składki gdzie poszły, jak są liczone nadgodziny i ile kasy
    > jest z tego wszystkiego dla Ciebie, "do ręki".
    >
    > Jeżeli nie dostałeś ani jednego paska, to idź do kadr i poproś o zaległe
    > paski. Wydruk tego z programu płacowo-kadrowego zajmuje naprawdę mało czasu.
    dokładniej to sprawa dotyczy żony ;), i to jest tak, że pracodawca nie
    ma księgowości jako takiej tylko jest to obługiwane przez zewnetrzną
    firmę, pracodawca mówi że nie ma tych pasków - "wyrzucone po
    sprzątaniu", ale tak jak piszesz nie powinno byc problemu z uzyskaniem
    tego z programu do rozliczeń, może w tej firmie co obsługuje księgowość
    się uda. No ale sprawa się już coraz bardziej wyjaśnie, okazuje się ze
    żądana kwota była zawyżona dwukrotnie itp.
    pozdrawiam

    --
    _ _ .:gg#4166735:.
    _||_||\ |_ |\ .:lru#397840:.