PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomoc w...

  • 1. Data: 2005-11-28 21:50:34
    Temat: pomoc w...
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Mam prace wykształcenie wyższe
    Mój problem polega na tym ze chce zmienić moją prace(firma w ktorej pracuje
    juz nie pozwala na dalszy rozwój a ja czuje że sie tam wypałiłem) ale
    niewiem co chciałbym robić w życiu
    Gdzie moge sie zwrócić z prośbą o ukierunkowanie mojej osoby??
    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2005-11-28 21:57:05
    Temat: Re: pomoc w...
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomek.M napisał(a):
    > Gdzie moge sie zwrócić z prośbą o ukierunkowanie mojej osoby??
    Do wrozki albo psychoanalityka;P

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-11-28 22:04:45
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 22:57:05 +0100, badzio napisał(a):

    > Do wrozki albo psychoanalityka;P

    to nie jest smieszne to powazne pytanie
    Przegladajac oferty 100% ich odrzucam a dotycząone różnych branży
    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 4. Data: 2005-11-28 22:13:05
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Gdzie moge sie zwrócić z prośbą o ukierunkowanie mojej osoby??
    najlepiej spytaj się samego siebie, co chcesz robić :)

    Zadaj sobie to samo pytanie, co przy wyborze szkoły średniej, studiów,
    pierwszej pracy...
    Coś lubisz, coś robisz, coś chcesz poznać. coś wydaje się ciekawe. zbadaj,
    sprawdź swoje możliwości i idź do przodu. i najlepiej samemu szukać
    rozwiązań :) i życzę powodzenia.

    tak na marginesie, to jeżeli dalej będziesz potrzebował pomocy, to zdaje się
    że nwet w pupach istnieje taka komórka jak doradca zawodowy.

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2005-11-28 22:29:33
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomek.M napisał(a):
    > to nie jest smieszne to powazne pytanie
    > Przegladajac oferty 100% ich odrzucam a dotycząone różnych branży
    Powazne? Nie napisales w jakim jestes mniej-wiecej wieku, ile (i jakie)
    masz doswiadczenia, jakie masz wyksztalcenia, co obecnie robisz, ile
    zarabiasz a ile bys chcial zarabiac, w jakim miescie mieszkasz, co
    chcialbys robic, czy jestes gotow sie przeprowadzic itp Jeslibys podal
    takie informacje to mysle ze znalazloby sie na grupie pare osob ktore
    sprobowalyby cos doradzic.
    No i zawsze mozesz sie zapytac w urzedach pracy czy nie maja jakis
    doradcow zawodowych. Wzglednie przy jakis inkubatorach
    przedsiebiorczosci - moze doradza Ci jakis biznes? I w ogole jakbys
    podal miasto to moze ktos z Twojego miasta poradzilby Ci gdzie sie udac.
    A... i portale poswiecone pracy typu pracuj.pl - tam sa czesto rozne
    poradniki

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-11-28 23:37:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    (firma w ktorej pracuje
    > juz nie pozwala na dalszy rozwój a ja czuje że sie tam wypałiłem) ale
    > niewiem co chciałbym robić w życiu

    być może to właśnie kwestia wypalenia. Wiele osób przeżywa podobne rozterki.
    Obawiam się że trudne może być także uzyskanie pomocy psychologicznej w tym
    względzie- zwłaszczatkaije w ramach NFZ....

    Spróbuj zwiazać przyszłą pracę z tym co daje ci satysfakcję w życiu
    prywatnym. Znam przypadek człowieka który był nieszczęsliwym księgowym (z
    wyższym wykształceniem). Teraz jest szczęśliwym "ogrodnikiem" - rozpoczął
    prace w firmie utrzymującej i projektującej zieleń ogrodową. Zrobił studia
    podyplomowe w tym kierunku. Mówi ze odnalazł się w tym i jest szczęśliwy, a
    wcześniej nawet nie był świadomy że ma uzdolnienia i "smykałkę" w tym
    kierunku...
    --
    Jackare.

  • 7. Data: 2005-11-28 23:50:08
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Tomek.M napisał(a):

    > to nie jest smieszne to powazne pytanie
    > Przegladajac oferty 100% ich odrzucam a dotycząone różnych branży
    Jeżeli chcesz zmienic pracę, to w moim rozumieniu, nie jesteś
    absolwentem, który szuka jakiejkolwiek pracy. Możesz więc wybrzydzać i
    nie znaleźć oferty dla siebie (w tym momencie).

    Pisałeś coś o wypaleniu zawodowym w pierwszym poście - na czym ono ma
    polegać? Jakie są objawy? Wypalenie zawodowe to szczególny przypadek,
    łatwo dający się diagnozować, dosyć oczywisty w objawach.
    Dążę do tego, że może Twoje obawy są nieuzasadnione.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2005-11-28 23:55:22
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jackare napisał(a):
> [...]
    > Obawiam się że trudne może być także uzyskanie pomocy psychologicznej w tym
    > względzie- zwłaszczatkaije w ramach NFZ....
    Rozterki nie są jednoznaczne z wypaleniem zawodowym. Są pewne
    charakterystyczne symptomy świadczące o wypaleniu i powinny być one
    dzwonkiem alarmowym. Są też chwilowe spadki nastroju, np. z powodu
    szaroburego początku zimy, mniejszym nasłonecznieniem etc.

    > Spróbuj zwiazać przyszłą pracę z tym co daje ci satysfakcję w życiu
    > prywatnym.
    Nie wiem, czy to właściwa rada. Niby nic lepszego jak praca będąca
    jednocześnie pasją, ale też nic lepszego na wypalenie zawodowe, jak
    pasje nie związane z wykonywanym zawodem.

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2005-11-29 21:48:00
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Nov 2005 00:55:22 +0100, Maciek Sobczyk napisał(a):

> [...]
    > jednocześnie pasją, ale też nic lepszego na wypalenie zawodowe, jak
    > pasje nie związane z wykonywanym zawodem.

    Odpowiadam na powyższe pytania
    Moja miejscowość to Żyrardów a miejsce wykonywania pracy to Warszawa
    Wypalenie zawodowe polega na tym ze osiągnołem max mozliwości rozwoju w
    dziale w ktorym pracuje (a to duża firma telekomunikacyjna)a dzial ten jest
    bardzo hermetyczny co nie pozwala dalej sie rozwijać a jednocześnie praca
    którą sie wykonuje w pewnym sensie jest bardzo monotonna po kilku latach
    pracy (dz w ktorym pracuje to call center)
    Moje wykształcenie to tak troche porozrzucane tzn szkola srednia to technik
    elektryk specjalizacja elektroenergetyka
    szkoła wyższa to tytuł mgr to zarządzanie i marketing specjalizacja
    zarzadzanie
    mój wiek to skończone 27 lat
    praca która mnie kręci to sprawy związane z komputerem internet tworzenie
    stron www i podobne kierunki ale niestety nie poparte wykształceniem co
    bardz mnie ogranicza w poszukiwaniu pracy (myślalem o jeszcze jednych
    studiach o kierunku informatycznym ale niestety mam obawy ze nie poradze
    sobie z matematyką ktora wiem ze jest na wysokim poziomie)
    interesują mnie tez kwestie zwiazane z oceną i motywacją pracownika ale co
    mozna tu robic ??

    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 10. Data: 2005-11-29 22:43:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

> [...]
    > sobie z matematyką ktora wiem ze jest na wysokim poziomie)
    > interesują mnie tez kwestie zwiazane z oceną i motywacją pracownika ale co

    Po pierwsze IMHO bardzo złe podejście do tematu- jeżeli zależy ci na
    zrobieniu tych studiów to je zrobisz. Matematyka jest tu dla Ciebie bardzo
    wygodną wymówka- jesteś po studiach, więc wiesz jakie miernoty potrafia
    zaliczać egzaminy. Wybadaj teren - idź do szkoły w której są większe szanse
    zaliczenia nielubianych, czysto teoretycznych przedmiotów.
    Może studia podyplomowe- tam masz tylko praktycznie samo sedno sprawy, bez
    zawracania głowy bzdetami, ale jakości studiów podyplowmowych nie sposób
    określić. Mój kolega, który skończył geografię robił podyplomowe z Sieci
    komputerowych za ciężkie pieniądze na Politechnice Śląskiej. Nie robili nic.
    Na "semestr" dzwonili po nich z dziekanatu żeby przyjechali złożyć indeksy
    do podpisu. Wydał kasę- niczego się nie nauczył.
    Moja żona (skończyła Finanse i Bankowość na Akademii Ekonomicznej w
    Katowicach) robi podyplomowe w zakresie business english na Uniwersytecie
    Śląskim- mają wycisk taki że nie potrafi wygrzebać się z papierów, ale
    wygląda na to że studia jako takie dadzą efekt w postaci konkretnej wiedzy i
    dodatkowych umiejętności.
    Pamiętaj o jednym: myśl pozytywnie. Widząc po drodze same trudności daleko
    nie zajdziesz. Spójrz na tą przysłowiową matematykę jako na jeden mały etap
    w dłuższej drodze do sukcesu. Cięzko jest ale wszyscy, a przynajmniej
    większość jakoś daje radę.
    --
    Jackare
    Bytom