PracaGrupypl.praca.dyskusjepodyplomowka? › Re: podyplomowka?
    From: "Nixe" <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podyplomowka?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 22:55:06 +0200

    W wiadomości <news:slrnegfdle.jrq.jakub@jakub.kofeina.net>
    Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Potem się zastanowić, co bym w życiu chciał robić [....] a nie o studiach,
    > 'po których łatwo znaleźć pracę'

    A ja sugerowałabym dokładnie odwrotne myślenie.
    To, że ktoś chciałby coś w życiu robić, nie zawsze przekłada się na jego
    późniejsze możliwości, na odpowiednią koniunkturę, na zapotrzebowanie na
    rynku. Ludzie myślący tym trybem kończą najczęściej dość ciekawe (modne)
    kierunki, ale takie, które nie dają żadnych perspektyw badź dają je tylko
    nielicznym. Dlatego warto pomyśleć trochę z innej strony - niekoniecznie co
    chciałbym robić, lecz co mógłbym skończyć, by dostać pewną pracę, w jakich
    branżach jest i będzie wciąż rosnące zapotrzebowanie na kadrę, jakie
    branże - dziś niszowe - jutro będą rozwijać się w szalonym tempie.

    --
    Nixe