PracaGrupypl.praca.dyskusjepodrobienie podpisu › Re: podrobienie podpisu
  • Data: 2004-06-15 18:52:34
    Temat: Re: podrobienie podpisu
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-15 20:43, Użytkownik ToMasz napisał :

    > Nie chce sie wdawać w szczegłóy, ale historia jest nastepujaca. w czasie
    > kiedy byłem na urlopie, ktoś sie za mnie podpisywał ( potwierdzał moją
    > obecność w miejscu pracy) podpisy są ewidentnie podrobione, pracownik który
    > to zrobił ( w cztery oczy) powiedział mi ze zmusił go do tego kierownik, ale
    > nigdy nie wykapuje kierownika bo wyleci z pracy z wilczym biletem. Teraz, po
    > powrocie z urlopu, straszą mnie zwolnieniem, bo cośtam im sie nie podoba,
    > (nieistotne) i raczej zostane zwolniony, to telko kwestia czasu, a taczej
> [...]

    Jaeśli dobrze zrozumiałem to coś ktoś zepsuł podczas Twojej nieobecności
    i jest na Ciebie?
    Jeśli masz zaakceptowany wniosek urlopowy i jesteś w stanie jakoś
    wykazać że Cię w tym czasie w pracy nie było to wiele Ci nie zrobią.
    Zwolnienie zakończyło by się sprawą w Sądzie Pracy, wysokim
    odszkodowaniem na Twoją korzyść i (zapewne z urzędu) sprawą w Sądzie
    Karnym czy Cywilnym za oszustwo fałszowania dokumentów co by się dla
    kierownika zapewne paką skończyło. Jeśli jesteś w stanie to spróbuj
    zrobić kopię tej listy bo może jakiś dziwnym trafem wyparować w razie
    rozpoczęcia sprawy.

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\