PracaGrupypl.praca.dyskusjepodrobienie podpisu › Re: podrobienie podpisu
  • Data: 2004-06-16 10:36:36
    Temat: Re: podrobienie podpisu
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:caova1$gah$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nasuwa sie podstawowe pytanie: Po co ktos wpisywal ci obecnosci w pracy,
    jak
    > ty byles na urlopie ? Bo jesli legalnie byles na urlopie to nie ma to
    > zadnego sensu, natomiast jesli byles na urlopie cichym, a kolega z pracy
    > podpisywal za ciebie liste, to wprost oznacza to, ze to TY ukrywales
    > nieobecnosc w pracy.

    Mógłbyś dokładniej objaśnić jaki może byc cel "cichego" urlopu?
    Ja się spotkałem z takim przypadkiem, że pewna pani podpisała kartę
    urlopową, oficjalnie była więc na urlopie, jednak pracodawca zmusił ją do
    przychodzenia w tym okresie do pracy pod groźbą zwolnienia. W związku tym,
    owa pani wykorzystała swoje 26 dni urlopu - pracując.... Oczywiście nie było
    żadnej dodatkowej gratyfikacji pieniężnej...

    pozdr

    --
    Krzysiek