PracaGrupypl.praca.dyskusje'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce › Re: 'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce
    Date: Sun, 27 Aug 2006 17:15:13 +0000 (UTC)

    glosnetu <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > mencie
    > poj=EAcia.
    > i=E6 z
    > k=B1=B6
    > ak wygl=B1da
    >
    > jesli zobaczy np pasjansa, albo strony portalu informacyjnego albo
    > erotycznego, to wnioski moga byc nieprzyjemne dla pracownika
    > (zakladajac, ze to nie np przerwa w pracy). Zwlaszcza jesli taka sama
    > bede zawartosc ekranu godzine wczesniej i pozniej.
    >
    > --
    >
    > glos

    No i co zrobi ? Zwolni go ? To ma sens, jeśli podgląda wszystkich, bo jaki
    będzie efekt jak zwolni jednego pechowca a ujdzie to na sucho pozostałym 20
    którzy robią dokładnie to samo. Poza tym, to też nie wiem, czy będzie to
    działało mobilizująco na pracowników jeśli się dowiedzą że szef zamiast
    zajmować się biznesem czy zarządzaniem zajmuje się podglądaniem pracowników,
    według mnie, to czynnośc równie jałowa i bezużyteczna jak układanie pasjansa.