PracaGrupypl.praca.dyskusje'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce › Re: 'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 'podgladacze' monitorow komputerowych przez pracodawce
    Date: Sun, 27 Aug 2006 08:39:34 +0000 (UTC)

    Maciej Lukasinski <m...@w...pl> napisał(a):

    > Co sadzicie o praktykach chamskiego (tzn. bez wiedzy pracownika) podpinanie
    > sie pod ekran pracownika i przegladanie tego co robi.
    > Z tego co wiem to prawo pracy nie ma jasnego stanowiska w tej kwestii.
    > Pracodawca tlumaczy te 'chec' potrzeba zrozumienia stylu pracy pracownikow

    Pracodawca ma bez wątpienia prawo kontrolować co pracownik w danym momencie
    robi, chociaż jaki jest sens i cel takiego "podglądactwa" to nie mam pojęcia.
    Pracodawca powinien rozliczać pracownika z wykonywanej pracy albo ustalić z
    nim czy narzucić jakiś sposób raportowania, bo dopiero to niesie jakąś
    użyteczną informacje, natomiast co ma wynika z faktu, że sprawdzi jak wygląda
    ekran na komputerze pracownika o godzinie 13.53, to pojęcia nie mam.