PracaGrupypl.praca.dyskusjepodejscie sprzedawcy do klienta › Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    Date: Mon, 11 Feb 2008 08:41:24 +0100

    On 10 Feb 2008 00:13:05 +0100
    t...@p...onet.pl wrote:

    > w marketach ludzie zarabiają tyle ze mnie osobiście to nie chciało by sie nawet
    > tyłka z krzesła ruszyć w strone kogokolwiek.
    > Z jednej strony umowa to umowa z drugiej jaka płaca taka praca.

    Znam kilka sklepow (marketow), w ktorych ludzie sa mili i zawsze znajda
    czas by pomoc,doradzic w doborze towaru. I nie sadze by zarabiali tam
    jakies duze pieniadze. Sa to przede wszystkim ludzie w przedziale
    wiekowym 40-60lat, z czego mozna sie domyslac, placa moze byc nawet
    nizsza, bo mlodzi tam nie chcieli pracowac. Czyli jednak mozna byc
    milym! Byc moze starsi pamietaja czasy, gdy musieli wykarmic dzieci za
    duzo nizsze kwoty niz dostaja teraz ...

    --
    TM