eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepodejscie sprzedawcy do klienta › Re: podejscie sprzedawcy do klienta
  • Data: 2008-02-11 07:47:37
    Temat: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    t...@o...pl napisał(a):

    > Ja nie mowilem o zarobkach tylko o wykonywanej pracy. Nie lubie
    > podejscia robienia czegos na odwal. Jak juz ktos sie czegos podejmuje,
    > niech robi to pozadnie.

    Przypadkowi ludzie, zatrudnieni w trybie prawie, ze lapanki, ktorych
    nigdy w zasadzie nie szkolono - skad maja wiedziec co maja robic? Za to
    Ci, ktorych mozna nazwac fachowcami ida za pieniedzmi, bo moga :)

    > Sprawa zarobkow to inna kwestia: to, ze malo placa, nie oznacza, ze
    > trzeba gowno robic. A myslac w ten sposob: "gowno placa, gowno robie"
    > mozna wpasc w bledne kolo: "gowno robi, gowno dostanie".
    > Poza tym chyba lepiej dostac "mniej" niz wcale.

    Owszem - jednak przy wyznaczeniu zbyt niskiego poziomu zarobkow tylko na
    takich pracownikow mozna liczyc.

    > Nie pisze tutaj o wysokosci zarobkow w polsce tylko o sposobie
    > podejscia polakow do wykonywania "czegos".

    Nie dotyczy to tylko Polakow i Polski, jak rany, skad ta przesada w
    generalizowaniu?

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1