PracaGrupypl.praca.dyskusjepodejscie sprzedawcy do klienta › Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    Date: Sat, 9 Feb 2008 22:40:17 +0100

    W wiadomosci news:20080209220136.b00a2695.trele.molere@op.pl
    t...@o...pl <t...@o...pl> pisze:

    > Czy nie macie wrazenia, ze powracaja lata 80-te jesli chodzi o podejscie
    > sprzedawcow w sklepach do klientow? Kazdy ma czas na rozmowy, na filtry z
    > wspol-sprzedawcami i na kazde pytanie odpowiada z wielkim ciezarem i z
    > wyrazem twarzy "czlowieku, co ty ode mnie chcesz?!".
    Czemu sie dziwisz? To sa ludzie zarabiajacy gówniane pieniadze za gówniana
    prace. Poniewaz ze znanych przyczyn ilosc osób gotowych na swiadczenie
    takiej pracy powaznie sie zmniejszyla, wiec poczuli sie bezpiecznie - w
    koncu nie tu to tam beda robic to samo.
    I maja racje, jak im placa tak pracuja.
    A ty nie miej pretensji do nich, tylko do sklepu - slabo oplaca pracowników
    i tym samym swiadczy uslugi na niskim poziomie.

    --
    Jotte