PracaGrupypl.praca.dyskusjepodbijanie delegacji › Re: podbijanie delegacji
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podbijanie delegacji
    Date: Thu, 14 Aug 2003 08:22:09 +0200

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhco8a$9u6$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Zastanawiam się skąd się bierze niechęć urzędników do podbijania
    delegacji,
    > która w dodatku wydaje się nasilać. Dość dużo jeżdżę po terenie, a w
    > przypadku delegacji samochodem prywatnym na trasie dłuższej niż 200km
    > pracodawca wymaga pieczątki. I prawie zawsze są z tym problemy. Urzędnicy
    > pocztowi czy UG prośby o podbicie delegacji zwykle "załatwiają odmownie".
    > Szczytem są sytuacje (miałem z dwa razy, kilku kolegów też o tym
    > opowiadało), kiedy urzędnik, u którego coś załatwiałem (ma pieczątkę z
> [...]

    A celem wyjazdu jest ten urząd gdzie masz podbijać? Bo jeśli tak to sytuacja
    zgoła nienormalna. U mnie bez problemu można podbić delegację jeśli ktoś w
    moim urzędzie coś załatwiał. Sam mam czasem informatyków zewnętrznych u
    siebie i podbijam im delegacje bez problemu - pieczątki własnej nie mam ale
    zawsze można przejść się do sekretariatu i po krzyku. To chyba zależy od
    stopnia normalności człowieka. Zresztą w różnych dziurach urzędasom wydaje
    się iż są bogami gminy i co za tym idzie świata.

    PawełW.
    PS: Zmuszony do pracy w urzędzie (przez przebiegły los :))