PracaGrupypl.praca.dyskusjepoczątkujący programista .NET ... › Re: początkujący programista .NET ...
    From: " " <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: początkujący programista .NET ...
    Date: Sun, 23 Jan 2005 13:21:15 +0000 (UTC)

    Mikin <m...@v...pl> napisał(a):

    > i zadowlony jestes z pracy??
    Generalnie TAK. Oczywiscie jest masa rzeczy ktora mnie wkurza itp... ale
    ogolnie jest oki.

    > kurde mam ten sam dylemat, tez mysle nad java...
    Wiem wiem, ciezko sie przekwalifikowac, z gory uprzedzam j2EE
    na dzienb dobry wymaga duzo wysilku w porowniu z technologiami M$.
    Takie bylo przynajmniej moje 1sze wrazenie, nieustanna nauka generalnie.
    Caly czsa sie toczy 'swieta wojna' na temat przerwagi jedej platformy nad
    druga (J2EE ver .NET). Obecnie stawiam na J2EE, co bedzie pozniej to nikt nie
    wie tak naprawde....

    > Trudno bylo znalezc prace??
    Latwiej niz .NET itp...

    > Myslalem tez o jakims certyfikacie z javy..
    Wlasnie sie ucze do certyfiaktu z JAVY...

    > Nie wiem jak to jest w przypaku osob bez dosiwiadczenie w programoiwnaiu
    > w javie
    Hmm moja firma caly czas poszukuje ludzi ktorzy znaja JAVE i reszty sa sie w
    stanei douczyc w miare szybko.....