PracaGrupypl.praca.dyskusjepoczątkujący programista .NET ... › Re: początkujący programista .NET ...
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: początkujący programista .NET ...
    Date: Fri, 24 Dec 2004 11:31:33 +0100
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "dEG" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:2080.00000be8.41caa36c@newsgate.onet.pl...

    > Zonk nie lezy jedynie w tym czy znasz/potrafisz dany jezyk programowania.
    > Tak
    > naprawde to ma mniejsze znaczenie [mozna sie douczyc]. Grunt to
    > algorytmika,
    > matma, oraz zdolnosc rozwiazywania problemow.
    > Jesli jestes poczatkujacy i nie masz jakis projektow za soba, to bedzie
    > ciezko
    > cos znalezc [chyba ze za 600 zeta, lub na zasadzie wolontariatu :)].
    > Dobrym
    > rozwiazaniem jest na poczatek praca na umowe-zlecenie lub zrobienie stazu.
    > Na
> [...]
    Rzeczywiscie, na poczatek moga Ci zaproponowac jedynie okres probny 3 m-ceza
    marna kase. Doswiadzcenie jest wazne, poniewaz mowi o tym czy znasz
    standardy robienia baz danych itd. Algorytmika to podstawa, podobnie jak
    znajomosc tematyki bazodanowej i to w najdrobniejszych szczegolach. Musi byc
    to paparte niestety jakims duzym projektem. W Krakowie przyjmuja
    programistow .NET poczatkujacych - ale tylko po wydziale elektrycznym EAiE
    na AGH i za 8-10 pln /h w zaleznosci od sredniej na studiach. Zwykle jest
    okres probny.....

    pozdrawiam,

    Weolych Swiat !!!!!!

    majkel