PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: platforma wiertnicza

  • 1. Data: 2004-06-29 16:45:28
    Temat: Re: platforma wiertnicza
    Od: "MAX" <m...@a...pl>

    > Hej !
    >        Czy ktos wie jak dostac sie do pracy na taka platforme - najlepiej
    > na Morzu Baltyckim !
    > Dzieki :-)
    > --
    > Arkadiusz Piotrowski
    > p...@m...uni.torun.pl
    >         "      Gotowosc do wzajemnej pomocy
    >            Gotowosc bycia bratem w kazdej potrzebie
    >            Przewyzsza wszelkie wartosci duchowe i intelektualne
    >            Przewyzsza filozofie i teologie "
    >                                                        A.S.
    Czec!
    Ja tez chce sie tam dostac. Presylam Ci link do strony o platformach
    Pozdrawiam
    MAX
    http://republika.pl/platformawiertnicza/

  • 2. Data: 2004-06-29 19:02:43
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    MAX <m...@a...pl> zapodał(a):
    > Czec!
    > Ja tez chce sie tam dostac. Presylam Ci link do strony o platformach
    > Pozdrawiam
    > MAX
    > http://republika.pl/platformawiertnicza/

    Mi się wydaje, czy spamujesz (spamujecie...) ??

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-06-29 22:52:41
    Od: "maro" <m...@p...com>

    a mi sie wdaje ze trzeba na ten adres wskazany na stronce zaowic kilka pizzy
    i troszke chinskiego zarcia:P

  • 4. Data: 2004-06-30 08:42:31
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cbsek1$c4v$1@nemesis.news.tpi.pl>, DooMiniK wrote:
    > Mi się wydaje, czy spamujesz (spamujecie...) ??

    A mi się wydaje że MAX nie zwrócił uwagi na datę oryginalnego posta :)

    (Po zajrzeniu na w/w stronę widzę że potwierdza się rule#2: "spammers
    are stupid")
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH