PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwszy urlop

  • 1. Data: 2004-06-29 19:00:02
    Temat: pierwszy urlop
    Od: "Piotr Pankowski" <p...@N...klapouchy.net>

    Witam

    Przejrzalem archiwum ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi.

    Chcialbym zapytac jak wedlug nowych przepisow wyglada sprawa pierwszego
    urlopu, wiem, ze jest to 1/12 za kazdy przepracowany miesiac ale czy do tych
    przepracowanych miesiecy licza sie takze np dwa miesiace przepracowane na
    okresie probnym (umowa na czas okreslony), czy tez naliczanie zaczyna sie
    dopiero od momentu podpisania umowy na czas nieokreslony?

    --
    pozdrowienia
    p...@N...klapouchy.net

    The fact that you should never trust a user should be an extension of the
    programmer's brain.

  • 2. Data: 2004-06-29 19:17:55
    Temat: Re: pierwszy urlop
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Pankowski napisał:

> [...]
    > okresie probnym (umowa na czas okreslony), czy tez naliczanie zaczyna sie
    > dopiero od momentu podpisania umowy na czas nieokreslony?

    przyłączam się do pytania, bo jestem w podobnej sytuacji. 3 m-ce
    próbne, a potem na czas nieokreślony. Od kiedy liczy się urlop?

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-06-29 19:23:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Witiia] - 2004-06-29 21:17:

    > przyłączam się do pytania, bo jestem w podobnej sytuacji. 3 m-ce próbne,
    > a potem na czas nieokreślony. Od kiedy liczy się urlop?

    Od początku. Urlop jest naliczany za czas przepracowany z uwzględnieniem
    wymiaru zatrudnienia. Nie ma wykluczeń z tytułu rodzaju umowy o pracę.
    Umowa na okres próbny czy czas określony różni się od czasu
    nieokreślonego tak naprawdę tylko warunkami rozwiązania.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-06-29 19:41:20
    Od: "Piotr Pankowski" <p...@N...klapouchy.net>

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
> [...]
    > Umowa na okres próbny czy czas określony różni się od czasu
    > nieokreślonego tak naprawdę tylko warunkami rozwiązania.

    Dziekuje.

    --
    pandi