PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
  • Data: 2007-09-13 01:25:22
    Temat: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > No, cóż każdy ma prawo do swojego zdania...
    > W charakterze ciekawostki.
    > Oglądałem jakiś czas temu reportaż, w którym między innymi poruszano sprawę
    > za i przeciw obowiązkowym pasom. W programie wykorzystano wypowiedź
    > nieprzejednanego wroga tego przepisu, niejakiego Janusza Korwina-Mikke.
    > Zabawny ów człowieczek zapodał na wizji, że pasów nie zapina i zapinał nie
    > będzie, bedzie natomiast płacił za to mandaty. Uzasadnił to z właściwą
    > sobie
    > "logiką": kraksa, samochód się pali, ręce mam połamane, jak odepnę pasy?
> [...]

    faktycznie smieszne, korwin probuje kikutami odpiac pasy i nie moze,
    hahahaha :->
    (powinni zrobic inscenizacje jak w 997, byloby super)

    okej, przyklad wydumany, ale pasy to tylko jeden z symptomow traktowania
    ludzi jak bezrozumne zwierzeta ktore trzeba pilnowac. nie chodzi o to
    czy bym zapinal pasy gdyby nie przymus, tylko o zasade.

    teraz pasy i zakaz palenia we wlasnej restauracji.
    za kilka lat niezgodne z prawem bedzie jedzenie rzeczy niezdrowych (na
    poczatek slyszalem cos o uzywaniu takiego czy innego tluszczu do smazenia).
    za kilkanascie moze panstwo bedzie dla mojego dobra decydowalo gdzie mam
    pracowac (bo przeciez ktos moze zle wybrac i potem jest ciezarem dla
    spoleczenstwa...)
    obowiazkowe wszczepianie RFID to chyba gdzies w miedzyczasie.

    przesadzam... albo i nie.
    sto lat temu ktos by powiedzial ze obecny stopien kontroli nad WOLNYMI
    ludzmi to jakis zart.