PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana rewolucja ? › Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
  • Data: 2004-06-21 10:21:02
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski wrote:

    > Czy czegoś nie zrozumiałeś? Chętnie Ci wytłumaczę. W Twoim poście było
    > _jedno_ pytanie. Nigdy nie ma tak, że się wszystkim podoba poza tym.

    To raczej Ty nie zrozumiales.
    Cytat: "Bzdura."
    I to caly komentarz.
    Tak ciezko bylo wyjasnic dlaczego?

    Rozumiem, ze moze wkurzac to, ze dostaje sie iles %% (50? 80?) podobnych
    listow z tym samym bledem wynikajacym z nie przeczytania FAQ.
    Zastanawiam sie tylko, dlaczego nie mozna odpowiedziec na kazdy z nich
    wpisujac jaki blad wystepuje + link do FAQ? To nie zajmie wiecej jak
    kilkadziesiat sekund. A jest szansa, ze delikwent sie poprawi i
    nastepnym razem wysle poprawnie, co zaowocuje zmniejszeniem liczby
    listow od niego (z pretensjami; ponownego wyslania tej samej, blednej,
    oferty pracy).
    --
    Robert Jaskula