PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 81. Data: 2003-08-26 12:09:37
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Naprawdę jesteś taki głupi, czy tylko udajesz? Jakich cudzych? Jak za chwilę

    Skoro przechodzimy do inwektyw osobistych nie mających związku z dyskusją ja
    mówię pass, plonk i eot.

    konlin

  • 82. Data: 2003-08-26 12:12:51
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Konrad Inglot <k...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Ale nawet spośród tych 15 tylko Trójcy Sprawiedliwych to przeszkadza.
    > A 12 jest > od 3.

    Ty z SLD jesteś? MSPANC :>

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10403 dzień życia, sprawność

  • 83. Data: 2003-08-26 12:19:35
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Konrad Inglot <k...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Skoro przechodzimy do inwektyw osobistych nie mających związku z dyskusją ja
    > mówię pass, plonk i eot.

    Primo: prawdziwa cnota krytyk się nie boi, szczególnie wyrażonych w pytaniu
    mającym oczywisty związek z dyskusją i tym co wypisujesz.

    Secundo: interfejs Usenet w Gazeta.pl nie posiada mechanizmu do plonkowania,
    więc pozwól, że wyręczę Cię po swojej stronie. Plonk.

  • 84. Data: 2003-08-26 14:47:36
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To do mnie. Do kogoś innego: " Naprawdę jesteś taki głupi, czy tylko
    > udajesz?". Nie mam zamiaru dyskutować z Tobą dyskutować.

    Nie musisz ze mną dyskutować dyskutować dyskutować, tylko skoro
    silisz się na delimiter w sygnaturce to wstaw go poprawnie
    a ułatwisz innym odpowiadanie na Twoje wiadomości.

  • 85. Data: 2003-08-26 15:38:54
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Spacji brak.

    To do mnie. Do kogoś innego: " Naprawdę jesteś taki głupi, czy tylko
    udajesz?". Nie mam zamiaru dyskutować z Tobą dyskutować.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 86. Data: 2003-08-26 15:39:41
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:87vfskacsp.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Powtórzę: winien jest moderator. Pierwsza doklejona przez serwer
    > reklama powinna była być ostatnią. Co więcej, moderator powinien był
    > skasować artykuł z doklejoną reklamą i zastąpić go poprawną wersją.

    Ani Ty mnie nie przekonasz, ani ja Ciebie. Szkoda czasu na dyskusję.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 87. Data: 2003-08-26 15:54:29
    Od: r...@r...pl

    > Nie wiem. Zmiany serwera te? nie mo?na nazwa? pr?b? nacisku. Jest to
    > przyznanie si? do niemo?no?ci rozwi?zania problemu. Na dodatek wymaga
    > wsp??pracy innego administratora. Co te? nie jest zagwarantowane.

    gwoli scislosci (apropo watku a nie samego powyzszego postu).
    Do moderowania _nie_ jest potrzebny specjalny server, czy
    specjalne prawa na serverze. Potrzebny jest server, na ktory mozna pisac
    (tak po prostu). Komus kto korzysta z dobrze ksonfigurowanych sieci
    zwlaszcza *.edu.pl moze sie nie pomiescic w glowie, ale wyslanie newsa
    z sieci niektorych ISPowe nie jest trywialne.
    AtCom jako jeden z niewielu przyjmuje z prawami pisania usera skadkolwiek
    (alb skadkolwiek ja jestem w stanie sprawdzica), nie pytajac o autoryzacje
    itd.

    gwoli scislosci 2:
    o reklamach nie mialem pojecia dopuki ktos tu nie zapytal.
    niemniej nie dziwia mnie one, tak jak nie dziwia mnie doklejki do maili
    czy nawet newsow (nie tylko AtCom dokleja).

    dziwi mnie obrany sposob wplyniecia na mnie. Metoda nakazowo-rozdzielcza
    i to popierajac sie o ,,podle pomowienia'' ze wiem, akcpetuje, i ze jeszcze
    to moja robota.

    PAS. Moderowanie nie jest moim powolaniem, moge tego nie robic i korona
    z glowy mi nie spadnie. Dzieci sie uciesza.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 88. Data: 2003-08-26 16:01:48
    Od: r...@r...pl

    > Przepraszam, ale Pan z choinki się urwał, czy z cyrku?
    > Zaproponowałem w tym wątku pomoc moderatorowi. Zero odzewu. W tym momencie
    > to moderator wykazuje złą wolę.

    tak.
    na tym etapie wykazuje juz wylacznie zla wole.
    zostalem pomowiony, poszczuty i mam to [ten problem] w nosie.
    tak jak nie ,,reklamuje'' AtComu z jakiegokolwiek wyrachowania,
    tak i gazety nie zamierzam (reklamowanie to nie tylko doklejanie reklam).
    Nie jest zadnym super-userem newsow (moderowanie tego nie wymaga)
    i chce takim szarakiem pozostac.
    kumoterstwo pt. tylne drzwi do np. gazety nie interesuja mnie.
    zrobcie wejscie dla kazdego bez autoryzacji - jesli bedzie chodzilo _mi_
    szybciej niz AtCom to z pewnoscia skrzystam. Tak po prostu, jako user usenetu
    a nie jako W.P. Moderator.

    O Twoje ofercie moglibysmy gadac, ale nie w sytuacji kiedy (najpierw)
    dostaje maila ,,łamiesz zasady! natychmiast zmieniaj server albo gin!''.
    Gine. Bez żalu, moderowanie jest nudne i nie widze problemu w zaprzestaniu
    tego procederu ;-).

    Zreszta gdzie ta cholerna zasada jest?
    dotyczaca doklajania przez *servery* (nie przez moderatora)?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 89. Data: 2003-08-26 16:11:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@r...pl wrote:

    > AtCom jako jeden z niewielu przyjmuje z prawami pisania usera skadkolwiek
    > (alb skadkolwiek ja jestem w stanie sprawdzica), nie pytajac o autoryzacje
    > itd.

    Co jest notabene kolejnym 'problemem' związanym z tym serwerem.
    Jak rozumiem news.man.poznan.pl nie działa?

    > PAS. Moderowanie nie jest moim powolaniem, moge tego nie robic i korona
    > z glowy mi nie spadnie. Dzieci sie uciesza.

    Skoro w ten sposób do tego podchodzisz?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 90. Data: 2003-08-26 16:14:37
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    r...@r...pl wrote:
    > AtCom jako jeden z niewielu przyjmuje z prawami pisania usera skadkolwiek
    > (alb skadkolwiek ja jestem w stanie sprawdzica), nie pytajac o autoryzacje

    Ciekawe. Spamerzy na pewno się ucieszą.

    > o reklamach nie mialem pojecia dopuki ktos tu nie zapytal.
    > niemniej nie dziwia mnie one, tak jak nie dziwia mnie doklejki do maili
    > czy nawet newsow (nie tylko AtCom dokleja).

    Naprawdę trzeba po raz n-ty Ci tłumaczyć na czym polega różnica?

    > dziwi mnie obrany sposob wplyniecia na mnie. Metoda nakazowo-rozdzielcza
    > i to popierajac sie o ,,podle pomowienia'' ze wiem, akcpetuje, i ze jeszcze
    > to moja robota.

    Nie dziwi Cię natomiast Twój sposób reakcji na pytanie o te reklamy,
    którym sprowokowałeś taką a nie inna reakcję administratorów news
    serwerów, czyli Przemka i Łukasza? Te podłe pomówienia to gdzie
    wyczytałeś? I dlaczego ktoś ma zakładać, że jeśli akceptujesz
    łamanie zasad to nie robisz tego celowo? Twoja reakcja niestety
    skłania do takiego myślenia, a nie do twierdzenia (które zakładałem
    na początku), że nic o tym reklamach nie wiesz a trafiają na p.p.o.
    przypadkiem doklejane via server z którego korzystasz. Zamiast
    serwer zmienić [1] i nie ciągnąć tematu dalej, tym bardziej że
    zaoferowano Ci dostęp bez autoryzacji do serwera który nic
    nie dokleja, zachowujesz się jak obrażona baletnica. Usiądź
    spokojnie gdzieś na świeżym powietrzu i zastanów się 3x co
    można sądzić o takim zachowaniu.

    > PAS. Moderowanie nie jest moim powolaniem, moge tego nie robic i korona
    > z glowy mi nie spadnie. Dzieci sie uciesza.

    Szkoda, że sam zachowujesz się trochę jak dziecko i robisz łaskę, tylko
    dlatego, że ktoś Ci zwrócił uwagę. Szkoda, bo poza sprawą reklam naprawdę
    nic Ci nie można było zarzucić jako moderatorowi p.p.o.

    [1] i dalej wysyłasz na p.p.o. via news.atcom.net.pl, choć mógłbyś
    via inny serwer, który nie dokleja reklam, eh.