PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 51. Data: 2003-08-26 08:45:25
    Temat: Odp: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bidqmb$fqr$...@i...gazeta.pl...
    [...]
    > Nie mam pojecia?...Mam pojecie, ze jak nie wiadomo o co chodzi to
    chodzi o
    > pieniadze, i cholera was trafia, ze ktos kasuje kase (wlasciciel
    serwera) za
    > iles tam platnych reklam....a wy nie wpadliscie na to pierwsi.
    > I nie zaslaniajcie sie nie wiadomo czym.......
    > pzdr. Krzysztof
    Zastanawia mnie w tej dyskusji jedno. Stale podnoszone są argumenty że
    reklamy w stopce przeszkadzają komuś, a moderator to olewa. Moderator
    ma prawo to olewać bo mu tak wygodnie i basta. Również oponenci
    moderatora mają prawo do zaproponowania przejęcia jego obowiązków i
    wykonywania ich zgodnie z własnymi przekonaniami - za darmo,
    obowiązkowo, punktualnie, bez reklam i tak dalej i tym podobne.
    Przestało mnie to ciekawić, dlaczego wcale nie chcą się wepchać do
    takiego korytka. Przecież mogliby wycinać niewygodne oferty na
    podstawie prawa do moderowania na przykład. Albo "przypadkowo"
    puszczać od czasu do czasu własne stopki reklamowe i nawet za to
    również przepraszać (po odejściu od kasy ma się rozumieć). A przede
    wszystkim będą nieść bezcenny kaganek oświaty usenetowej i
    netykietowej w ciemne masy urzyszkodników ;)
    IMVHO to nadęty temat. Od bzdurnych reklam w sieci nie uciekniemy tak
    długo, dopóki ciągle będą łosie klikające w reklamowane linki. Może
    więc przeciwnicy reklam w stopkach zadysponują projektem obywatelskim
    uchwały karzącej wysoką grzywną w kraju nad Wisłą klikanie w reklamowe
    linki doklejane do listów, w ten sposób skarb państwa zarobi, zarobią
    twórcy systemów wykrywających i identyfikujących (np. oponenci
    moderatora) i stracą rację bytu (bo tylko taki sposób jak brak
    klikających jest skuteczny) fundusze na reklamowanie czegoś tam w
    doklejanych stopkach. Co uwolni nas od takich mniej poważnych
    problemów na wieki wieków amen. :) i jeszcze ;P
    Szkoda bicia piany.

    pozdrowionka
    zairazki

    PS przepraszam, jeżeli jakiś serwer po drodze doklei reklamę do mojego
    wystąpienia w dyskusji.
    z.

  • 52. Data: 2003-08-26 09:53:28
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:
    > jakos wyjatkowo ciezko bylo znalezc chetnych na ten przywilej ;)
    > z tego co pamietam, nikt nie chcial po rezygnacji Samotnika.
    > I teraz pewnie tez tak bedzie. Nie bedzie komu moderowac.

    W związku z tym moderować powinień ktoś kto nie wykazuje dobrej
    woli, pisze bzdury o tym że ma dostęp tylko do jednego serwera
    i nie robi nic wiedząc, że ingeruje via serwer z którego
    korzysta w treść postów wysyłanych na pl.praca.oferowana?
    Zaiste, ciekawe podejście.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10403 dzień życia, sprawność

  • 53. Data: 2003-08-26 09:58:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja nie wiem czy moderator odpisał Panu czy nie.

    A wystarczyło przeczytać wypowiedzi moderatora i jego uwagi w stylu 'nie
    będę zmieniał, bo mi się nie chce'. Skoro mu się nie chce, to nie widzę
    sensu moderowania przez niego tejże grupy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 54. Data: 2003-08-26 10:03:18
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org (=?iso-8859-2?q?=A3ukasz_Grochal?=)
    napisał(a):

    > Są głupi. W dodatku nie rozumieją, czym jest usenet i co to są grupy
    > moderowane.

    Problem nie dotyczył coponiektorych ofert, ale dokładnie oferty o treści

    / ----------
    Poszukujemy pary do sexu na żywo w internecie przed kamerą.
    Wynagrodzenie: prowizja od show.

    waldez
    / -----------

    Piszę, bo byłem głownym interlokutorem tej dyskusji. Nie jestem głupi,
    doskonale rozumiem co to jest usenet i na czym polega moderowanie.

    Istnieją argumenty, żeby takich "ofert" nie zamieszczać na
    pl.praca.oferowana. Nikomu się krzywda nie stanie, bo w useniecie jest masa
    innych grup (moderowanych i nie), gdzie sobie takie ogłoszenia można
    zamieszczać i na pewno nikt się nie oburzy.

  • 55. Data: 2003-08-26 10:04:22
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sądzę, że Romanowi Kubikowi, moderatorowi pl.praca.oferowana należą się
    > przeprosiny od Pana.R.Kubikowi zarzucił Pan ingerencję w wiadomości wysyłane
    > na grupę p.p.o choć było to co najwyżej zignorowanie problemu. Być może
    > postąpił tak pod wpływem praktyk z p.c.t i uznał je za normalne.

    Z ostatniej chwili: wczoraj na ul. Internetowej nigdy dotąd nienotowany
    Jarosław W. napadł na staruszkę i ukradł jej koszyk truskawek. Panu
    Jarosławowi W. należą się przeprosiny od społeczeństwa, gdyż pod wpływem
    ogólnej niemocy wymiaru sprawiedliwości w Polsce oraz opowieści kolegów
    swoich kolegów (którzy noszą dresy i napadają na starsze panie, kiedy
    są głodni i mają ochotę na koszyk truskawek) uznał takie napady
    za normalne. Staruszka zgłosiła sprawę policji. Koledzy Jarosława
    W. usilnie bronią rzeczonego, twierdząc że działał pod wpływem
    pomroczności jasnej spowodowanej ogólną degrengoladą w kraju.
    Dodają, że ich koledzy nie ponieśli konsekwencji, bo napadnięte
    przez nich staruszki nie miały sił by udać się na policję.

  • 56. Data: 2003-08-26 10:10:48
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Co najwyżej można zarzucić jemu zignorowanie problemu.

    Oczywiście możemy się wdawać w dysputy filozoficzne. Proponuję jednak,
    żebyśmy skupili się na faktach - moderator, mimo uwag i napomnień,
    nie zdecydował się poszukać rozwiązania problemu.

    [...]

    > Nie wiem. Zmiany serwera też nie można nazwać próbą nacisku. Jest to
    > przyznanie się do niemożności rozwiązania problemu.

    Jest rozwiązaniem problemu poprzez usunięcie przyczyny jego powstania.

    > Na dodatek wymaga współpracy innego administratora. Co też nie jest
    > zagwarantowane.

    Retoryka. Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale wbrew pozorom administratorzy
    to, pod pewnymi względami, całkiem zwykli ludzie i można się po nich
    (czasem) spodziewać zupełnie normalnych ludzkich reakcji.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    __________________________ (for PGP key visit:)

  • 57. Data: 2003-08-26 10:14:32
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Skoro mu się nie chce, to nie widzę sensu moderowania przez niego tejże
    grupy.

    Tyle że nie widzisz Ty, Darek i może jeszcze pare osób które w imię nie
    wiadomo jakich zasad toczą dziwną krucjatę. Większośc osób na tej grupie
    jednak widzi sens moderowania grupy przez Romka.

    konlin

  • 58. Data: 2003-08-26 10:17:21
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Problem nie dotyczył coponiektorych ofert, ale dokładnie oferty o treści

    Proszę, nie odnawiajmy tej dyskusji. Tamta do niczego nie doprowadziła więc i
    tam ma nie większe szanse.

    pzdr
    konlin

  • 59. Data: 2003-08-26 10:26:07
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, ale Pan z choinki się urwał, czy z cyrku?
    > Zaproponowałem w tym wątku pomoc moderatorowi. Zero odzewu. W tym momencie
    > to moderator wykazuje złą wolę.

    Ja nie wiem czy moderator odpisał Panu czy nie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 60. Data: 2003-08-26 10:39:56
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Konrad Inglot <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Proszę, nie odnawiajmy tej dyskusji. Tamta do niczego nie doprowadziła
    więc i
    > tam ma nie większe szanse.

    Kolego. Przeczytaj uważnie treść mojego mejla i zauważ, czego dotyczy moja
    polemika. Tam nie ma żadnych podtekstów.