PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 11. Data: 2003-08-25 10:52:46
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No to jest 2:2
    > Tobie i Dariuszowi to przeszkadza, mnie i moderatorowi nie.

    Co się tak uczepiłeś tych reklam ? Przecież to nie ma żadnego znaczenia.
    Mówiąc szczerze, to dopiero po przeczytaniu tych postów zauważyłem, że coś
    jest tam doklejane pod spodem.

  • 12. Data: 2003-08-25 12:23:12
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > To moze zamiesci ogloszenie poprzez jakis platny serwis? Bedzie mial
    > gwarancje, ze nic sie nie doklei.

    Na pl.praca.oferowana? Doklei się dopóki moderator będzie korzystał
    z serwera, który dokleja reklamy. Skoro Usenet jest bezpłatny
    i zapewne administratorzy news.atcom.net.pl nic nie płacą za to,
    że feed od nich jest dystrybuowany na inne serwery to jakim
    prawem doklejają do postów wysyłanych z tego serwera reklamy
    komercyjnych usług? Dlaczego nie robi tego onet.pl czy gazeta.pl
    choć mogłyby? Jak się okaże [1], że mogą to zapewne zaczną.

    > Uwazam, ze jedynie konkurencja tego komertela czy jak on sie tam zwal moze
    > miec zastrzezenia, z zazdrosci, i dalej uwazam, ze jesli moderatorowi,
    > moderujacemu zreszta spolecznie, tak jest wygodniej, to niech tak robi.

    Wygląda na to, że nie rozumiesz o czym jest dyskusja. Moderator to
    z polityką news.atcom.net.pl nie ma nic wspólnego. Co najwyżej może
    zmienić serwer, ale nie musi.

    [1] Vide: <bi928s$nmt$1@absolut.sgh.waw.pl>

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10402 dzień życia, sprawność

  • 13. Data: 2003-08-25 12:26:26
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No to jest 2:2
    > Tobie i Dariuszowi to przeszkadza, mnie i moderatorowi nie.

    Mi też to nie przeszkadza. Czytam jedynie ogłoszenia z kilku branż, reszty
    nawet nie otwieram. Na reklamy nie zwracam uwagi.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 14. Data: 2003-08-25 14:37:43
    Od: r...@r...pl

    > Cóż. To jest akurat żaden argument. Serwerów news w Polsce nie brakuje.

    taaak. miliony, tysiace, setki, no moze dziesiatki chociaz?
    niestety znalesc taki, na ktory mozna wyslac z niektoych adresow, np. mojego
    ISPa (nie mylic z @rispem), ktory nie wie co to NNTP i nie zapewnia takiej
    uslugi, nie sposob.
    (a moze mi sie nie chce - wolno mi?)

    Tak czy siak inicjator watku poruszyl niebo i ziemie i...
    ...mamy pare dni przerwy w moderowaniu...
    ...az samotnik znajdzie innego zastepce dla siebie, bo ja zmieniac
    (ponownie! - nie dawno przestal mi przyjmowac posty dotychczasowy)
    servera nie zamierzam. :)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 15. Data: 2003-08-25 14:59:40
    Od: r...@r...pl

    przepraszam, ale zmienilem zdanie.
    bede puszczal te oferty ktore do mnie dotra (przez atcom).
    jesli komus nie podoba sie server z reklamami, moze poczekac z wysylaniem,
    az sytuacja ulegnie zmianie.
    W kazdym razie grupa pl.praca.oferowana nie powinna stracic dynamiki, bo ktos
    (chocby i pare osob) zglasza zastrzezenia.

    Zastrzezenia moze istotne - Samotnik i jego zaplecze (TSurmacz?) podejma
    decyzje dotyczace moderowania (moderatora).
    Lepiej zeby grupa nie stala do tego czasu tylko zyla swoim dotychczasowym
    trybem.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 16. Data: 2003-08-25 15:31:53
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    r...@r...pl wrote:
    > bede puszczal te oferty ktore do mnie dotra (przez atcom).
    > jesli komus nie podoba sie server z reklamami, moze poczekac z wysylaniem,
    > az sytuacja ulegnie zmianie.

    Przecież to nie chodzi o to czy się komuś podoba kto wysyła oferty
    tylko o to, że atcom łamie zasady. Dostałeś prywatnie mail na ten
    temat od Łukasza Grochala (niepuszczona jeszcze odpowiedź na moje
    pytanie na pl.news.admin), prawda?

    > W kazdym razie grupa pl.praca.oferowana nie powinna stracic dynamiki, bo ktos
    > (chocby i pare osob) zglasza zastrzezenia.

    Do serwera z którego korzystasz a nie do Ciebie - gwoli ostatecznej(?)
    jasności.

    > Zastrzezenia moze istotne - Samotnik i jego zaplecze (TSurmacz?) podejma
    > decyzje dotyczace moderowania (moderatora).

    Tomek to akurat powinień wpłynąć na administratorów serwera z którego
    korzystasz, żeby zaprzestali doklejania do postów komercyjnych reklam.

    > Lepiej zeby grupa nie stala do tego czasu tylko zyla swoim dotychczasowym
    > trybem.

    Oczywiście, że lepiej.

  • 17. Data: 2003-08-25 15:35:15
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    r...@r...pl wrote:
    > niestety znalesc taki, na ktory mozna wyslac z niektoych adresow, np. mojego
    > ISPa (nie mylic z @rispem), ktory nie wie co to NNTP i nie zapewnia takiej
    > uslugi, nie sposob.

    Przemek Cię wpuści via news.gazeta.pl, może być? Przemek, wpuść proszę,
    bo inaczej okaże się, że jest jeden serwer newsów w Polsce i jest to
    news.atcom.net.pl, który karmi ludzi reklamami w stopkach.

    > (a moze mi sie nie chce - wolno mi?)

    Wszystko Ci wolno. Twoje czyny świadczą o Tobie, Romanie :)

  • 18. Data: 2003-08-25 16:01:48
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > przepraszam, ale zmienilem zdanie.
    > bede puszczal te oferty ktore do mnie dotra (przez atcom).
    [...]
    Jeśli jest adres do wysyłania zażaleń, to może jest i adres do wysyłania
    pochwał. Możesz podać?

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 19. Data: 2003-08-25 17:19:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@r...pl wrote:

    > taaak. miliony, tysiace, setki, no moze dziesiatki chociaz?
    > niestety znalesc taki, na ktory mozna wyslac z niektoych adresow, np. mojego
> [...]

    Poproś któregoś administratora. Możesz np. napisać do mnie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2003-08-25 18:22:23
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to, że nie rozumiesz o czym jest dyskusja. Moderator to
    > z polityką news.atcom.net.pl nie ma nic wspólnego. Co najwyżej może
    > zmienić serwer, ale nie musi.

    Rozumiem, ze ty nie rozumiesz. Po prostu wszystkim powiewa czy cos tam jest
    doklejone czy nie, za wyjatkiem osob ewentualnie zainteresowanych takimi
    doklejkami i ich trescia.
    Jak napisal ktos w jednym z postow, doklejki, podobnie jak ja, zauwazyl
    dopiero po Twoim protescie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##