PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana?? › Re: pl.praca.oferowana??
  • Data: 2004-07-08 13:12:37
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak mi sie jakos wydaje, ze te 20% bez spamtrapow to ci, ktorzy maja
    > niewlasciwie ustawione kodowanie itp.
    > spamtrap wstawia raczej ktos czesciej goszczacy na newsach.
    > Czyli FAQ a zwlaszcza link do formularza trafiaslby do tych 20%
    > najbardziej go potrzebujacych

    W tej sytuacji (wypowiedz moderatora M przed twoim postem) wg mnie prostuje
    90% problemow p.p.o.
    Moje 3 koronne ALE do p.p.o. (ktore jesli zostana spelnione to bedzie
    wszystko ok) raczej sie rozwiazuja:
    1. umieszczanie dosyc czesto FAQ na samym p.p.o. - moderator obiecal ze
    bedzie to robil.
    2. dopisanie do FAQ adresu formularza - rowniez stwierdzil ze da sie to
    zrobic.
    3. brak jakiegokolwiek kodowania i uzywanie czystego ASCII - moderator J
    stwierdzil ze puszcza takie posty.

    Pozatym ogloszenia ukazuja sie juz codziennie.

    Mysle ze powinno byc juz jak nalezy z p.p.o.

    Tomek

    Ps. Nie zmienia to faktu, ze moje prywatne kwachy do M znikaja. Wypowiedz
    dotyczy tylko moderowania.