PracaGrupypl.praca.dyskusjepensje w Irlandii i UK › Re: pensje w Irlandii i UK
  • Data: 2007-01-12 17:54:11
    Temat: Re: pensje w Irlandii i UK
    Od: "c" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozrywka 500GPB chyba, że jeszcze lubicie siedzieć na ławce w parku.

    No akcyza wysoka jest. ;) Ale nie wszyscy muszą chlać na umór. Bilet na London Eye
    czy do muzeum to
    też drobny niski dwucyfrowy wydalek. Oczywiście za rozrywkę można uznać zakupy na
    Oxford Street i
    kupić sto krążków z muzyką na raz. Widziałem takiego gościa. ;)

    > Samochód 500GPB chyba, że wolicie komunikację, choć podobno nie jest wcale
    > tańsza.

    Mhm, bilet na wszystko w 3 strefach - < 100 miesięcznie - płaci się tygodniowo.
    Naprawdę
    programista to nie kurier, co po całym kraju musi jeździć.

    > Dlatego do GB jeżdżą głównie faceci, którzy u nas mają kłopoty z utrzymaniem
    > rozdziny, koleś zarabia 2500GPB/mies życie i pokój zamknie w 500, 500 wyśle
    > rodzince 1500GPB mu zostanie wraca po paru latach i jak mu żona nie zwiała
    > to buduje dom, czy coś tam.

    I co to pożałowania godne dom zbudować po paru latach, a nie po spłaceniu kredytu po
    30 czy 45
    latach?