PracaGrupypl.praca.dyskusjepensja na okres probny i na stale › Re: pensja na okres probny i na stale
  • Data: 2009-10-23 05:47:52
    Temat: Re: pensja na okres probny i na stale
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    sooobi wrote:
    > Pracuje jako grafik z kilkuletnim doswiadczeniem od kilku lat w jednej
    > firmie. Zamierzam zmienic pracę i ciekawi mnie co sadzą "wyjadacze" z
    > tej grupy o pensji na okres probny i po jej okresie. Dajmy na to ze
    > zakres obowiazkow bylby taki sam na okresie probnym jak i po tym
    > okresie. Czy powinna to byc podwyzka o 5% od pensji na okres probny
    > czy moze 25%? Takie warunki oczywiscie bede chcial ustalic przed
    > podpisaniem umowy na okres probny i nie wiem jakie sa "standardy" w
    > tej kwestii.
    >
    > Jak patrza na to rekruterzy? Czy lepiej poswiecic sie i pracowac 3
> [...]

    z mojego doswiadczenia:
    Ile sobie wynegocjujesz na start (czyli na okres probny) to pozniej
    mniej wiecej z tym zostaniesz :)
    Oczywiscie zawsze mamia ze tak, tak, po okresie probnym bedzie podwyzka
    5-20% ale pozniej nagle sie okazuje ze kryzys albo co :-)
    Wiec lepiej od razu brac tyle ile sie chce, a ewentualna podwyzke po
    okresie probnym traktowac jako opcjonalna i niepewna. Jak bedzie to milo
    cie zaskocza :).
    Wiec ja bym negocjowal na starcie zeby te 20% wiecej bylo a po okresie
    probnym niech dadza ci te 5%.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."