PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocie › Re: parszywe bezrobocie
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: parszywe bezrobocie
    Date: Fri, 27 Apr 2007 11:50:01 +0200

    > "Pracy nie dostają ci, którzy umieją pracować, ale ci, którzy umieją
    > dostawać pracę."

    Pierwszej pracy szukałem miesiąc, drugiej 2 tygodnie, trzecia non stop
    depcze mi po piętach znajdując mnie sama(hedhanterzy z dżobpajlota). Nie
    kształciłem umiejętności w dostawaniu pracy, tylko swoje umiejętności jako
    specjalisty, do tego zawsze dość poważnie przykładałem się do pracy i
    zawsze z pełną odpowiedzialnością wykonywałem swoje obowiązki, zarabiam
    tyle, że jak dostaje wypłatę to się po prostu cieszę.

    Takie siwiki, które wyglądają na specjalistów od znajdywania pracy ładuję do
    niszczarki(moje ulubione urządzenie biurowe).