PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocie › Re: parszywe bezrobocie
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: parszywe bezrobocie
    Date: Fri, 27 Apr 2007 08:29:12 +0200

    > A tak do twojej niemożności znalezienia pracy: jak byś cokolwiek umiał
    > to byś znalazł, a że jesteś dupa to już tylko petycje do tych co cię
    > wychowywali trzeba pisać, że cię nie nauczyli życia.

    Eeee tam. Nauczyłem się swojego zawodu samodzielnie, w domu. Następnie
    szukając pracy, byłem na ponad *stu* rozmowach, a pracy i tak nie dostałem.

    Dostałem ją dopiero wówczas, gdy poznałem naczelną zasadę dostawania
    pracy i zacząłem się do niej stosować (a także nauczyć się także tego
    "kierunku"):

    "Pracy nie dostają ci, którzy umieją pracować, ale ci, którzy umieją
    dostawać pracę."

    Ci, którzy nie mogą znaleźć żadnej pracy, nie muszą wcale niczego nie
    umieć. Mogą po prostu jeszcze nie być na etapie zrozumienia tej zasady.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com