PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    From: Cassandra <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Date: Sun, 21 Jul 2002 17:37:49 +0200

    > Nikt jej "brutalnie" nie atakowa? - przynajmniej nie na pocz?tku.

    | Niuniu - we 1/4 si? za szukanie pracy dla absolwentów, a nie na bujanie
    si? po forum w
    | godzinach pracy ze s?u?bowego kompa i adresu. Na co ja k... podatki
    p?ac??

    | Przy okazji p?ac? te? na takie pipy, które pracuj? w rz?dowych
    po?redniakach i innych
    | agencjach

    To wlasnie bylo na poczatku, zanim panienka zdazyla sie odgryzc, czym
    pociagnela za soba lawine chamskich postow. Nikt przeciez nie bedzie nam
    mowil co mamy robic itp (no chyba ze pracodawcy :)

    > Panna pracuje w ministerstwie pracy i polityki spo?ecznej. W godzinach pracy buja
    > si? po necie i nawet nie chce jej sie normalnie zalogowaae coby nie by?o widaae
    > jej adresu.

    A poco miala zmieniac adres, skoro nie spodziewala sie takiej reakcji.
    Znam ludzi pracujacych np w administracji rzadaowej, ktorzy czasami
    zamiast siedziec z zalozonymi rekami (bo akurat nie maja nic do roboty
    badz tez maja przerwe w pracy) "serfuja" po sieci i udzielaja sie na
    forum.. Czy to jest karalne ???

    > Wy?miewa si? z bezrobotnych i uczciwych ludzi p?ac?cych podatki
    > (m.in. na jej pensj?). Kto? jej s?usznie zwróci? uwag? - ?e nie za to bierze
    > pieni?dze podatników, panna odpisa?a posta ociekaj?cego jadem - i si?
    > zacz??o.

    Zrobila to by sie odgryzc.. Czy ludzie ktorzy rozumuja w ten sposob co
    Ty maja jakies kompleksy ??? (no ofens ofcoz) Sama przeciez napisala:

    | gram tak, jak przeciwnik pozwala - nie ja zacz??am t? brzydk?
    napastliw?
    | dyskusj?. A okazuje si?, ?e na próby obra?enia jednak ?miech jest
    najlepszy.

    > Kto mnie pyta?, czy mi si? podoba utrzymywanie takich biurw? Za t? kas? wol?
    dziecku
    > kupiae ksi??k?, pój?ae do kina, itp - a tak musze robiae na biurwy...

    Ja rowniez wolalabym wydac te pieniadze na swoja rodzine i na siebie,
    ale takie zycie..

    Pozdrawiam,
    Cass