PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: palacz lub nie
    Date: Mon, 1 Jan 2007 20:47:44 +0100

    W wiadomości news:7745.00000065.45995b63@newsgate.onet.pl Tomek
    <k...@v...pl> pisze:

    > Spadaj z tymi sygnaturkami.
    Zwrócił ci ktoś słusznie uwagę to słuchaj i ucz się, a nie pyskuj.

    > Po co je wstawacie jak nie chcecie zeby sie
    > pojawiały?
    Jest to opisane w bardzo wielu miejscach. Prosto i jasno. Zrozumiesz.

    > Tak bylem kretynem.
    Nieprawda.

    > Pierwszy raz ze trzydzieści lat temu
    > przez dwa lata. I w zeszłym roku przez dwa miesiace. To niewiele. Resztę
    > zawodowego życia spędzilem i spędzam sam troszczać się o swoje miejsce
    > pracy.
    Jak każdy. Nie ma się czym chwalić.

    > Dla mnie, człowieka pewno uważanego przez wielu za starej daty,
    > pisanie pod poszczególnymi zdaniami nie najlepiej świadczy o stanie
    > umysłu piszacego.
    Kogo obchodzi zdanie gostka, który cytuje kilkadziesiąt linijek tekstu żeby
    od siebie napisać trzy, i to odnoszące się do niewielkiego fragmentu
    cytowanej wypowiedzi?

    > Tak na oko to ja
    > jestem kretynem w 6%. Inni sa w 100% bo nigdy nie pracowali sami na
    > siebie.
    Jesteś kretynem w 100%. Praktycznie każdy pracuje sam na siebie. Przy czym
    większość jeszcze na swojego "pracodafcę".
    Nie ma znaczenia czy ktoś pracuje na siebie jako człowiekiem pracy
    najemnej, jednoosobowa firma czy pracodawca korzystający z pracy innych
    płacąc im za
    to.

    --
    Jotte