PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Re: [ot] liczenie bułek
    From: "Anna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ot] liczenie bułek
    Date: Thu, 13 Mar 2003 20:50:58 +0100

    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl>
    > z niektórymi pracodawcami da się pożartować - inni tego nie znoszą, dobrze
    > jest wprowadzić taką miłą atmosferę (choć nie zawsze sie da).....
    > Ja staram się być zabawny (oczywiście z umiarem)...
    > Np. ostatnio taki pan pyta się mnie ile chciałbym zarabiac - ja mu na to:
    > milion.....Miliona nie dostałem ale pracę owszem :-)

    No mi się też raz udało i dostalam prace w 10 minut, no ale w konsekwencji
    szef był zbyt prawym człowiekim nie chciał kombinowac i się go
    pozbyli.............

    > To nie są studia czwartej kategorii, gdzie piszesz brednie na kolosie i
    > liczysz na to ,że wykładowca nie będzie czytał.... tu jeśli nie znasz
    > odpowiedzi jakiej oczekuje pytający trzeba sobie jakoś poradzić. Czasem
    > wystarczy uśmiech maksymalnie debilny. A moja odpowiedź, którą podałem we
    > wcześniejszym poście była najdokładniejsza z wszystkich możliwych, więc
    > prosze nie pisać ,ze to kretynizm - odpowiedź była na poziomie pytania.

    Jak powiedziałam jednemu wesołemu szefowi , że chcę 1500 zł na ręke na
    stanowisku sekretarki ( a raczej asystentki i koordynatora transportu) to
    sie zdiwił , że tak duzo chcę - zatrudnił taka za 600 zł..........

    pozdrawiam

    Ania