PracaGrupypl.praca.dyskusjeoświadczenia kandydata o niekaralności › Re: oświadczenia kandydata o niekaralności
  • Data: 2004-07-02 12:38:17
    Temat: Re: oświadczenia kandydata o niekaralności
    Od: "el_Buitre" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    osobistym.................oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwa
    popełnione umyślnie, korzystam z pełni praw obywatelskich, i że wyrażam
    zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji.<<<
    Ja takie oświadczenie znalazłem na tablicy, w PUP'ie (chodzi o urząd, nie
    narząd :)), przy ogłoszeniach o naborze do USC. A jak to nie wystarczy to
    pozostaje wędrówka do Sądu Pracy i tam po uiszczeniu opłaty za znaczek
    skarbowy (~50 zł) otrzymasz zaświadczenie o niekaralności.