1. Data: 2004-07-01 18:41:34
Temat:oświadczenia kandydata o niekaralności
Od:"pchełka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!

Mam taki problem, do CV i do listy motywacyjnego musze dołączyć
"oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" i teraz takie pytani:
jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś
udostępnić przykładowe oświadczenie.

Z góry dziękuje za wszelka pomoc.
Pozdrawiam,
Basia

2. Data: 2004-07-01 20:54:09
Temat:Re: oświadczenia kandydata o niekaralności
Od:g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"  i teraz takie pytani:
> jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś

"Oswiadczam, ze korzystam z pelni praw publicznych i nie bylem karany za
przestepstwo popelnione umyslnie" ?

--

pozdrawiam,

glos

3. Data: 2004-07-02 06:47:07
Od:"Ela" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" i teraz takie pytani:
> jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś

Jestes pewien, ze nie chodzi o "zaswiadczenie o niekaralnosci" wystawiane
przez sądy ?
W wielu przypadkach przyjec do pracy wlasnie takie zaswiadczenie jest
wymagane, kosztuje 50 zl.
Ela

4. Data: 2004-07-02 08:46:57
Od:"Piotr Chlabicz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pchełka" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" i teraz takie pytani:
> jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś

Takie zawiadczenie uzyskasz w sadzie.

--
---
Piotr Chlabicz

5. Data: 2004-07-02 10:10:00
Od:amfora <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela <s...@p...onet.pl> wrote:

> Jestes pewien, ze nie chodzi o "zaswiadczenie o niekaralnosci" wystawiane
> przez sądy ?

Formułka jest przeklejona z ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy w służbie
cywilnej (przynajmniej na moje oko). Tam w rekrutacji wymagane jest
oświadczenie, a nie zaświadczenie.

a.

PS. Tak, trzeba samemu napisać "oświadczam, że korzystam z pełni praw..."
i podpisać.

--
./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

6. Data: 2004-07-02 11:21:37
Od:Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Jul 2004 10:46:57 +0200, Piotr Chlabicz

> Takie zawiadczenie uzyskasz w sadzie.

Napisał, że chodzi o 'oświadczenie'. No to wystarczy, że
napisze "Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych,
etc...[podpis] [data]". Po co od razu do sądu biegać...

--
Andrzej Rumin

7. Data: 2004-07-02 12:38:17
Od:"el_Buitre" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

osobistym.................oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwa
popełnione umyślnie, korzystam z pełni praw obywatelskich, i że wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji.<<<
Ja takie oświadczenie znalazłem na tablicy, w PUP'ie (chodzi o urząd, nie
narząd :)), przy ogłoszeniach o naborze do USC. A jak to nie wystarczy to
pozostaje wędrówka do Sądu Pracy i tam po uiszczeniu opłaty za znaczek
skarbowy (~50 zł) otrzymasz zaświadczenie o niekaralności.