PracaGrupypl.praca.dyskusje › oświadczenia kandydata o niekaralności

  • 1. Data: 2004-07-01 18:41:34
    Temat: oświadczenia kandydata o niekaralności
    Od: "pchełka" <d...@w...pl>

    Witam wszystkich!!

    Mam taki problem, do CV i do listy motywacyjnego musze dołączyć
    "oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" i teraz takie pytani:
    jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś
    udostępnić przykładowe oświadczenie.

    Z góry dziękuje za wszelka pomoc.
    Pozdrawiam,
    Basia

  • 2. Data: 2004-07-01 20:54:09
    Temat: Re: oświadczenia kandydata o niekaralności
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"  i teraz takie pytani:
    > jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś

    "Oswiadczam, ze korzystam z pelni praw publicznych i nie bylem karany za
    przestepstwo popelnione umyslnie" ?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2004-07-02 06:47:07
    Od: "Ela" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" i teraz takie pytani:
    > jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś

    Jestes pewien, ze nie chodzi o "zaswiadczenie o niekaralnosci" wystawiane
    przez sądy ?
    W wielu przypadkach przyjec do pracy wlasnie takie zaswiadczenie jest
    wymagane, kosztuje 50 zl.
    Ela

  • 4. Data: 2004-07-02 08:46:57
    Od: "Piotr Chlabicz" <p...@w...pl>

    Użytkownik "pchełka" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" i teraz takie pytani:
    > jak to powinno wyglądać i co zawierać. Najlepiej jak mógłby mi ktoś

    Takie zawiadczenie uzyskasz w sadzie.

    --
    ---
    Piotr Chlabicz

  • 5. Data: 2004-07-02 10:10:00
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Ela <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jestes pewien, ze nie chodzi o "zaswiadczenie o niekaralnosci" wystawiane
    > przez sądy ?

    Formułka jest przeklejona z ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy w służbie
    cywilnej (przynajmniej na moje oko). Tam w rekrutacji wymagane jest
    oświadczenie, a nie zaświadczenie.

    a.

    PS. Tak, trzeba samemu napisać "oświadczam, że korzystam z pełni praw..."
    i podpisać.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 6. Data: 2004-07-02 11:21:37
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Fri, 2 Jul 2004 10:46:57 +0200, Piotr Chlabicz

    > Takie zawiadczenie uzyskasz w sadzie.

    Napisał, że chodzi o 'oświadczenie'. No to wystarczy, że
    napisze "Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych,
    etc...[podpis] [data]". Po co od razu do sądu biegać...

    --
    Andrzej Rumin

  • 7. Data: 2004-07-02 12:38:17
    Od: "el_Buitre" <e...@g...pl>

    osobistym.................oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwa
    popełnione umyślnie, korzystam z pełni praw obywatelskich, i że wyrażam
    zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji.<<<
    Ja takie oświadczenie znalazłem na tablicy, w PUP'ie (chodzi o urząd, nie
    narząd :)), przy ogłoszeniach o naborze do USC. A jak to nie wystarczy to
    pozostaje wędrówka do Sądu Pracy i tam po uiszczeniu opłaty za znaczek
    skarbowy (~50 zł) otrzymasz zaświadczenie o niekaralności.