PracaGrupypl.praca.dyskusjeopinia bylego przelozonego ----> strata nowej pracy › Re: opinia bylego przelozonego ----> strata nowej pracy
    From: Mo <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opinia bylego przelozonego ----> strata nowej pracy
    Date: Fri, 20 Aug 2004 14:47:54 +0200

    Ktoś (SLaw, a któżby!) wyklepał:

    > hmmmm cos tu smierdzi. Mi sie wydaje ze przyjeli kogos innego na Twoje
    > miejesce a to byla tylko wymowka.

    Ano właśnie. Moja koleżanka też miała pracować w jednej firmie, na
    miejsce koleżanki jej siostry. Została zatrudniona na 3 m-czny okres
    próbny, ale koleżance się cos odwidziało, po m-cu znalazła lepszą kol.,
    która była bez pracy. Mojej powiedzieli, że niestety się nie sprawdza,
    jest za miękka, a ona powinna tam wszystkich wkoło zdrowo poganiać
    (wbrew pozorom, to nie było stanowisko kierownicze). Ale komuś się też
    wymknęło, że jest już "lepsza" kandydatka. Na szczęście się nie migali,
    zerwali umowę natychmiast, ale wypłacili jej należne za cały okres.

    Mnie też się zresztą przytrafiło, że niedoszły pracodawca zmienił zdanie
    (o czym zresztą tu pisałam). Może i zatrudniający wątkodawcę się
    pośpieszył z rekrutacją i nie rozpytał w rodzinie, w końcu errare
    humanum est.. ;-) Tylko po co takie głupie wymówki wymyślają?? Walcz,
    ms, i się nie daj, niech się uczą, że nie można tak sobie w kulki pogrywać!

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)