PracaGrupypl.praca.dyskusjeopieka na d zdrowym dzieckiem › Re: opieka na d zdrowym dzieckiem
    From: Miroslaw Lewandowski <m...@l...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opieka na d zdrowym dzieckiem
    Date: Fri, 11 Jan 2002 10:27:09 +0100

    Hej,

    Moja zona tez nie pracuje i mamy dwojke maluchow.
    W zeszlym roku bralem dwa dni wolnego - jako opieke nad zdrowym dzieckiem - i
    nie bylo z tym zadnego problemu.
    Nie jestem tylko pewien, czy nie bedziesz musial napisac jakiegos oswiadczenia
    (ja nie musialem).

    Pozdrawiam,
    Mirek

    Marek wrote:

    > Witam wszystkich.
    > Mam taki problem:
    > Moja ?ona nie pracuje zawodowo. Czy przys?uguje mi opieka nad zdrowym
    > dzieckiem?
    > Mój pracodawca opieraj?c si? na art. 188 i 189 Kodeksu pracy twierdzi, ?e
    > nie. Wed?ug mnie te przepisy mówi?, ?e tak.
    > Czy kto? zna prawid?ow? interpretacj?? A mo?e kto? si? wypowie, jak rozumie
    > te przepisy?
    > Marek
    >
    > Przytaczam przepisy:
    > Art. 188. Pracownicy wychowuj?cej przynajmniej jedno dziecko w wieku do 14
> [...]
    r22144&ver=-1

    --
    Miroslaw Lewandowski Test Environment Group Poland
    Lucent Technologies phone : +48-523492047