PracaGrupypl.praca.dyskusjeokulary-dofinansowanie › Re: okulary-dofinansowanie
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: okulary-dofinansowanie
    Date: Mon, 2 Oct 2006 12:49:48 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 2 Oct 2006 13:46:57 +0200, E. Fiedor <e...@g...pl>
    w <efqu7i$71l$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrnei1p8t.jpc.jakub@jakub.kofeina.net...

    > koszt uśredniony standardowych okularów potrzebnych na danym stanowisku?

    Myślę, że niż kwota w rozporządzeniu albo algorytm na jej wyliczenie.
    Nie wiem, jak dotąd gdy kupowałem okulary na pracodawcę, to wiedziałem,
    ile wynosi dofinansowanie, i w pierwszym przypadku wiedziałem skąd taka
    kwota się wzięła. W drugim nieszczególnie mnie to interesowało.

    > i wtedy niezależnie oczekiwać pokrycia kosztów okularów? przecież w
    > rozporządzeniu nie ma mowy o dofinansowaniu, a o obowiązku zapewnienia
    > okularów przez pracodawcę.

    No i wtedy pracodawca albo ludź przez niego wydelegowany idzie do dajmy
    na to 3 najblizszych pracodawcy optyków, pyta się, ile kosztuje
    najtańsza oprawka ze szkłami 0 z filtrem odpowiednim do pracy przy
    komputerze i wyilcza.
    Jak pracownik ma fanaberię wziąc inną oprawkę, szkła plastikowe,
    dodatkowe filtry, korekcję i inne bajery, to dobula sam.

    [ ... ]

    > w rozporządzeniu nie ma mowy o antyrefleksie, a jedynie o korekcie wzroku
    > :))

    Ja nie wiem, nie wnikam i mam prawnika na wyciągnięcie ręki, to zawsze
    mogę zapytać i wiedzieć gdzie szukać.

    ja czyli jakub
    Revoke.