PracaGrupypl.praca.dyskusjeokulary-dofinansowanie › Re: okulary-dofinansowanie
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: okulary-dofinansowanie
    Date: Mon, 2 Oct 2006 11:00:24 +0200

    "E. Fiedor" <e...@g...pl> napisał

    > 1. obecnie koszt szkieł z antyrefleksem (do pracy przy komputerze) wynosi
    > ok. 200 zł. Czy kwota dofinansowania nie jest za małą, skoro nie pokrywa
    > nawet kosztu szkieł?

    Dofinansowanie jak sama nazwa wskazuje jest dofinansowaniem, a nie
    sfinansowaniem :)
    Pracodawca sam ustala, jaką kwotę może przeznaczyć na ten cel. Może to być
    równie dobrze tylko 50 zł. Nigdzie nie jest napisane, że pracodawca
    zobowiązany jest do całkowitego pokrycia kosztów szkieł.

    > 2.czy skoro to rozporządzenie-mogę się na nie nie zgodzić, czy mogę tylko
    > przyjąć do wiadomości?

    Możesz cokolwiek. Twój brak zgody niczym nie skutkuje.
    Po prostu w takiej sytuacji okulary finansujesz sama.

    > 3.czy pracodawca może wymagać, faktury na firmę w wysokości dajmy na to
    350
    > zł (koszt okularów), gdy pokrywa tylko 120?

    Pracodawca może wymagać faktury na taką kwotę, jaką przeznaczył na
    dofinansowanie.

    > 4. czy jeśli noszę soczewki kontaktowe mogę oczekiwać takiego samego
    > dofinansowania?

    Nie, dofinansowanie dotyczy tylko i wyłącznie szkieł.
    Co więcej - musisz mieć zaświadczenie od lekarza, że na stanowisku takim a
    takim wymagane są szkła o takiej a takiej mocy.

    N.