PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy w ING Group

  • 1. Data: 2004-01-18 18:13:40
    Temat: oferta pracy w ING Group
    Od: "Dominik Korbas" <d...@p...onet.pl>

    bliższe szczegóły na stronie:

    www.TwojPartner.com/index_p.html

  • 2. Data: 2004-01-19 15:51:20
    Temat: Re: oferta pracy w ING Group
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    nie 18. stycznia 2004 19:13, Dominik Korbas zechciał podzielić sie na
    pl.praca.dyskusje, swoimi przemyśleniami:

    > bliższe szczegóły na stronie:
    >
    > www.TwojPartner.com/index_p.html

    Dominik, a dostałeś pozwolenie od ING na używanie ich nazwy na swojej
    prywatnej stronie?
    --
    Pozdrawiam.
    Robert W.

  • 3. Data: 2004-01-19 16:38:25
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    nie 18. stycznia 2004 19:13, Dominik Korbas zechciał podzielić sie na
    pl.praca.dyskusje, swoimi przemyśleniami:

    > bliższe szczegóły na stronie:
    >
    > www.TwojPartner.com/index_p.html

    Dominik, jedna sprawa.
    Umieszczając na swojej prywatnej stronie nazwę, bądź logo ING NN
    narażasz się na poważne problemy. Żeby coś takiego zrobić musisz mieć zgodę
    od firmy. A nie uzyskasz jej od ING (wiesz, te holenderskie standardy).
    Przy twoich próbach rozreklamowania tej strony jest tylko kwestią czasu,
    żeby zobaczył ją Pan Grzebyk lub ktoś inny z jego grona.
    Moja rada: jak najszybciej usuń z niej elementy ING, naprawdę unikniesz
    poważnych kłopotów. W firmach-molochach rzadko kiedy liczy sie pojedyńczy
    człowiek. Jeśli chcesz mieć stronę z elementami ING NN zwróć się do działu
    informatycznego (nie wiem czy wystarczy w Krakowie, jeśli nie to w
    Warszawie), a dostaniesz standardowa stronę Agenta ING. Będzie tam twoje
    Imie, nazwisko, telefon i produkty jakie możesz oferować.
    Nie będziesz mógł tam umieścić informacji które masz na swojej stronie,
    ale to jedyny sposób na posługiwanie się określeniem: "Doradca Finansowy ING
    Dominik Korbas" w internecie.
    --
    Pozdrawiam.
    Robert W.