PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy dla hostess

  • 1. Data: 2004-07-23 12:41:38
    Temat: oferta pracy dla hostess
    Od: "Anna Świecicka" <a...@o...pl>

    Agencja Reklamowa z Poznania ORANE PROMOTION poszukuje atrakcyjnych
    dziewczyn do pracy w charakterze hostessy na terenie całej Polski na
    promocjach w największych sieciach Supermarketów oraz najmodniejszych
    klubach i miejscach. Od kandydatek oczekujemy minimum 170 wzrostu, ukończone
    18 lat, komunikatywności i doświadczenia w branży. Zgłoszenia prosimy
    kierować pod adres e-mail: a...@o...pl lub (0-61) 661 60
    00, tel.kom. 603 55 77 55 - prosić Anię.

  • 2. Data: 2004-07-23 13:09:39
    Temat: Re: oferta pracy dla hostess
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 14:41:38 +0200, Anna Świecicka
    <a...@o...pl> napisał:

    > - prosić Anię.

    Zdajesz sobie sprawe, ze publikujac tu ogloszenie, rezygnujesz z
    mozliwosci wyslania go na pl.praca.oferowane ?
    Wstawienie ogloszenia tutaj jest raczej "ostatnia deska ratunku"

    Zakaz crosspostowania pomiedzy tymi grupami.

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-07-23 13:27:31
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Zdajesz sobie sprawe, ze publikujac tu ogloszenie, rezygnujesz z
    > mozliwosci wyslania go na pl.praca.oferowane ?
    > Wstawienie ogloszenia tutaj jest raczej "ostatnia deska ratunku"

    Ejze, kolego! Nie rob smrodu. Ty jako pierwszy powiedziales: "...Alez KROL
    jest NAGI!!!...", wiec sie tego trzymajmy.
    Jesli 1/3 500 000 ( z zarejestrowanych) skorzysta, to chyba warto. Nie
    strasz ludzi, trzymajmy sie zasad.

    >--
    PozdKa
    \

  • 4. Data: 2004-07-23 13:51:14
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 15:27:31 +0200, Katalizator
    <d...@p...pl> napisał:

> [...]
    > jest NAGI!!!...", wiec sie tego trzymajmy.
    > Jesli 1/3 500 000 ( z zarejestrowanych) skorzysta, to chyba warto. Nie

    Wlasnie sie trzymam zasad.
    Wyraznie pisze w opisie grupy, ze ogloszenie ktore "nie ukazalo sie z
    roznych przyczyn na grupie praca.ogloszenia", co dodatkowo wypunktowane
    jest zakazem crosspostingu w opisie grupy ogloszeniowej.

    Najlepiej byloby wstawic to jasno do FAQ praca ogloszenia, zeby unikac
    sytuacji, ze ludzie sla ogloszenia na obie grupy i czekaja, gdzie ukaze
    sie najpierw.

    Ogloszenie tutaj oznacza wg mnie rezygnacje z poddania sie moderacji na
    praca.ogloszenia. Jest mozliwe, ale wiaze sie z tym pewna konsekwencja w
    postaci nieopublikowania ogloszenia na grupie moderowanej.

    Nie chodzi o robienie balaganu, a o jasne zasady dla dajacych tu
    ogloszenie, wzamian straszenia ich abuse.

    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2004-07-23 17:41:38
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    > Wyraznie pisze w opisie grupy, ze ogloszenie ktore "nie ukazalo sie z
    > roznych przyczyn na grupie praca.ogloszenia",

    definicje "roznych" zostawmy P.M.( i tak jest nagi)

    > Najlepiej byloby wstawic to jasno do FAQ praca ogloszenia, zeby unikac
    > sytuacji, ze ludzie sla ogloszenia na obie grupy i czekaja, gdzie ukaze
    > sie najpierw.

    tylko krol moze to zrobic , ale i tak jest nagi

    > Ogloszenie tutaj oznacza wg mnie rezygnacje z poddania sie moderacji na
    > praca.ogloszenia. Jest mozliwe, ale wiaze sie z tym pewna konsekwencja w
    > postaci nieopublikowania ogloszenia na grupie moderowanej.

    jesli jest to branza IT ( zdecydowanie zdominowana przez p.p.o) niech liza
    dupy swoim czytnikom.
    Bezrobotny potrzebuje pracy, pracodawca- pracownika i tego sie mamy trzymac!

    > Nie chodzi o robienie balaganu, a o jasne zasady dla dajacych tu
    > ogloszenie, wzamian straszenia ich abuse.
    Potrzeba matka wynalazkow. Tutaj jest potrzeba , zeby cos zmienlo sie w
    kwestii bezrobocia. Nieskonczony chaos jest idealnym ladem i odwrotnie.
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów