PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta od urzedu pracy › Re: oferta od urzedu pracy
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oferta od urzedu pracy
    Date: Mon, 7 Aug 2006 21:47:08 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 7 Aug 2006 23:30:37 +0200, the_foe <t...@W...pl>
    w <eb8bdu$m59$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > nie wiem czy wiesz ale u nas nie ma zasilkow stricte. Musisz najpierw na nie
    > zarobic, wiec de facto daja ci ten "zasilek" z kasy ktora sam do budzetu
    > wrzuciles. Nie ma wiec mozliwosci by ktos "wyludzal" zasilek dla bezrobotnych. W

    Jakby ci to:
    "w okresie 18 miesięcy poprzedzających dzień rejestracji był zatrudniony
    łącznie przynajmniej 365 dni i osiągał w tym okresie co najmniej
    minimalne wynagrodzenie 800 zł brutto, od których była opłacana
    składka na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy."
    Fest tej kasy nawrzucał.

    ja czyli jakub
    Revoke.