PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa a mały zakład pracy...

  • 1. Data: 2005-04-13 15:47:29
    Temat: odprawa a mały zakład pracy...
    Od: "Krzysztof Gawryś" <p...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie dotyczace sprawy czy przysluguje mi odprawa.
    Zostalem zwolniony z pracy.
    Moj staz pracy wynosi ponad 2 lata.
    Zaklad pracy zatrudnial w momencie mojego zwolnienia mniej niz 20 osob (6
    osob).
    I stad moje pytanie, czy nalezy mi sie odprawa pieniezna?
    Czy moje zwolnienie mozna traktowac jako zwolnienie grupowe? (1 osoba z 6 to
    16% zalogi czyli wiecej niz 10%)
    Jesli tak to gdzie szukac odpowiednich art. ustaw?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-04-13 18:59:41
    Temat: Re: odprawa a mały zakład pracy...
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > osob).
    > I stad moje pytanie, czy nalezy mi sie odprawa pieniezna?

    Nie należy Ci sie odprawa. Zaklad zatrudnia mniej niz 20 osob.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2005-04-13 19:29:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Apr 2005 17:47:29 +0200, "Krzysztof Gawry?"

    >Zaklad pracy zatrudnial w momencie mojego zwolnienia mniej niz 20 osob (6
    >osob).
    >I stad moje pytanie, czy nalezy mi sie odprawa pieniezna?

    Nie - pod ustawę podpadają firmy zatrudniające ponad 20 osób.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded