PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motokrutacja

  • 1. Data: 2005-04-13 14:29:22
    Temat: Motokrutacja
    Od: "Marcin Kowalski" <m...@p...plN_o!spa_M>

    Wysłałem kilka dni temu (w szeszłym tygodniu) zgłoszenie do
    Motoroli i doczekać się nie mogę!

    O ile się orientuję, grupę czytają osoby które prze to
    przechodziły. Czy Moto odpowiada, nawet jeśli odrzuca kandydaturę?
    Jeśli tak, to ile to trwa czasu?

    Zgłoszenie wysłałem online, przy jednym ze stanowisk zniknął
    status "Received CV/Resume". Tzn. klops, czy coś drgnęło może?
    Może lepiej podesłać im własnoręcznie napisane CV/LM?

    Wiem, niezdrowo się podniecam, ale coś mi się zdaje, że to
    nienajgorsza robota dla programisty ;)

    --
    Marcin Kowalski