PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Jak sobie poradzic z tym pytaniem

  • 1. Data: 2005-04-13 18:42:17
    Temat: Re: Jak sobie poradzic z tym pytaniem
    Od: "Adam" <...@...c>

    Odpowiedz moze brzmiec:
    No tak, okaze sie ze po roku uzna Pani, ze to jednak Pani nie pociaga i
    odejdzie - stracony czas i pieniadze na szkolenia itp itd..

    Wedlug mnie niewlasciwa propozycja. Jesli nie chcesz juz mowic prawdy,
    radzilbym przeanalizowac mozliwa sciezke kariery ze stanowiska na ktore
    aplikujesz - dowiedziec sie ewentualnie jakie sa jeszcze inne mozliwosci i
    odpowiadac dokladnie wpasowujac sie w to wszystko. Po to aby rekrutujacy
    zrozumial, ze to Ty jestes idealna osoba na To wlasnie stanowisko..Tutaj nie
    ma odpowiedzi uniwersalnej. Nalezy ja przygotowac przed kazda rozmowa.

    Pozdrawiam
    Adam