PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzialność majątkowa › Re: odpowiedzialność majątkowa
  • Data: 2011-04-05 08:19:44
    Temat: Re: odpowiedzialność majątkowa
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 23:11:18 +0200, Jackare napisał(a):

    > Odpowiedzialność majątkowa w stosunku pracy wynika wprost z KP. Czy będzie
    > zapisana dodatkowo w umowie czy też nie - nie ma znaczenia. Kodeks Pracy ją
    > ustanawia i ona funckjonuje..

    Ale jest tam wskazany górny pułap odpowiedzialności - prawda?
    A to o czym pisała mgla2011 to pewnie jakieś korporacyjne butiki na
    franczyzie, gdzie zatrudnić chce ekspedientkę, najpewniej na ułamek etatu z
    proporcjonalnym wynagrodzeniem minimalnym, ale żeby taka ekspedientka
    podpisała najlepiej na 100000 złociszy odpowiedzialność :)

    > O każde powierzone należy zgodnie z prawem (i zwykłą ludzką przyzwoitością)
    > dbać.

    Podpisuję się pod tym obiema ręcami ;)

    Ja sobie nie wyobrażam, jak te dziewczyny co pracują w "handlu' bezmyślnie
    podpisują "odpowiedzialność" luba nawet weksle.
    Bo nie wyobrażam sobie by przed każdą zmianą robić...remanent!
    Inaczej - nie da się stwierdzić np. "zniknięcia" 5 bluzek, każda po 99zł :)

    Co innego gdyby taka laska podarła te bluzki w jakimś tam geście desperacji
    - wtedy bez dwóch zdań ma zwrócić koszt ZAKUPU tych bluzek (nie ceny z
    etykietki!!) :)