PracaGrupypl.praca.dyskusje › odmowa pracy

  • 21. Data: 2005-01-31 20:54:29
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:ctm5f0$pc6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie. Po co?
    >
    > Jak sie blizej przyjzec zagadnieniu to wychodzi, ze w celu podtrzymania
    > koniunktury na tynku oslug wartum 2-5 mld PLN rocznie.

    Jak ktos konczy platne, bo nie byl w stanie sie dostac na bezplatne. Patrzac
    po znajomych, ci po dziennych panstwowych maja mniejsze problemy ze
    znalezieniem pracy niz ci po platnych formach studiow, bo poza wyjatkami
    jakimi jak Pol. Jap. Sz. W. T. Komp., ktorych absolwenci dali sie poznac
    jako wyedukowani, poziom sie zazwyczaj drastycznie rozni na korzysc tych
    panstwowych.

    I.

  • 22. Data: 2005-01-31 21:14:30
    Od: "Beata" <s...@i...net.pl>

    > Otrzymałam telefon od PUP, że mają oferte pracy dla stażysty.
    > Chciałabym spytać jakie byłyby konsekwencje (jeżeli spełniłabym
    > oczekiwania pracodawcy)
    > a gdybym z jakichs powodów odmówiła takiej oferty pracy?

    Mysle ze najbezpieczniej bedzie jesli poprostu zadzwonisz do PUP i tam
    zadasz to pytanie. Nie musisz sie przedstawiac wiec na pewno nie pociagnie
    to za soba zadnych konsekwencji a u zrodla uzyskasz odp. na nurtujace Cie
    pytanie.

    Pozdrawiam
    Beata

  • 23. Data: 2005-01-31 21:24:53
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Immona* w te oto słowa się odzywa:

    > Stazysta moze dwa razy odmowic, przy trzeciej odmowie cos traci,

    To stażystom też oferują pracę z PUP? A jak jest "dogadany" z pracodawcą
    -stażodawcą, że po skończonym stażu tam go zatrudnią na umowę o pracę,
    bo pracodawcy odpowiada i obie strony są zadowolone?

    [ciach]

    > I. (do dzis czyszczaca komputer po stazystach z 2003)
    Czepiam się, wiem, ale jakby to powiedział mój były szef: Co tak długo? :)
    pozdr

    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 24. Data: 2005-01-31 23:45:16
    Od: "-bak-" <a...@b...ccc.ddd>

    > A co do zarobków 10000 PLN netto - na pewno powaznym krokiem na drodze do
    > ich osiągnięcia będzie lektura netykiety, ze szczególnym uwzględnieniem
    > rozdziału o cytowaniu.

    Z pewnoscia egzamin z netykiety mial prezes orlenu - zenada

  • 25. Data: 2005-02-01 06:07:49
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: gosias [Mon, 31 Jan 2005 17:52:54 +0100]:

    > Na moim formularzu nie było takiej rubryki, człowiek w Polsce
    > nie ma prawa chcieć zarabiać np 10000 PLN netto

    Ha! A ja ostatnio bylam sie zarejestrowac jako bezrobotna
    (swoja droga jedno z ciekawszych przezyc ostatnich lat :>)
    i taka rubryczka byla :) Malo tego, byla tez taka: "ile
    czasu jestes w stanie dojezdzac do pracy" i inna z pytaniem
    czy pasuja mi zmiany czy nie za bardzo :)

    Wpisalam sobie 5KPLN / 15 min / absolutnie i wlasnie jestem
    w trakcie robienia ze znajomymi zakladow czy cos znajda... :)

    Kira (btw., UP od drugiej strony wyglada dosc specyficznie...)

  • 26. Data: 2005-02-01 06:28:54
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > znalezieniem pracy niz ci po platnych formach studiow, bo poza wyjatkami
    > jakimi jak Pol. Jap. Sz. W. T. Komp.,

    Immonaaaaa ...... a czo to znaczą te skróty ?????

    Mam prawo nie wiedzieć ....... dawno kończyłem coś ... co się studiami zwało
    a było taaaak przyjemne :)))))))))i skróty były inne.

    pozdrawiam
    fart

  • 27. Data: 2005-02-01 08:15:45
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    -bak- <a...@b...ccc.ddd> napisał(a):

    > Z pewnoscia egzamin z netykiety mial prezes orlenu - zenada

    Jego akurat nie widuję go w Usenecie.

    Natomiast faktem jest, że większe szanse na 10000 PLN ma osoba, która potrafi
    dokonać takich drobnych obserwacji w stylu "o, oni piszą pod cytatem" i
    wyciągnąć wniosek "o, to ja też chyba powinnam".

    JoP

  • 28. Data: 2005-02-01 08:39:16
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Jego akurat nie widuję go w Usenecie.

    Nigdy nie wiadomo ;-)

    Sigurd

  • 29. Data: 2005-02-01 09:26:07
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    fart:

    > Immonaaaaa ...... a czo to znaczą te skróty ?????

    Niech zgadnę ;-).
    Polsko-Japonska Szkola Wyzsza Technik Komputerowych?...

    --
    Magda, tez zaciekawiona

  • 30. Data: 2005-02-01 11:47:31
    Temat: Odp: odmowa pracy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]
    > czasu jestes w stanie dojezdzac do pracy" i inna z pytaniem
    > czy pasuja mi zmiany czy nie za bardzo :)
    >
    > Wpisalam sobie 5KPLN / 15 min / absolutnie

    Po pierwsze: nikt w urzedach na to nie zwraca uwagi wiec mozesz sobie tam i
    10kplnow wpisac.
    Po drugie: szanuj prace innych, jezeli nie masz ochoty pracowac (szukac
    pracy) to po kiego sie tam zarejestrowalas.
    Po trzecie: zgodnie z nowym rozporzadzenim zmienil sie wzor kart
    rejestracyjnej i usuniete zostaly rubryki o wysokosci wynagrodzenia, czasie
    dojazdu .... a urzad do ktorego trafilas pewnie wykorzystuje czesniej
    zamowione wedlug starego szablonu.
    Po czwarte: po wszelkie informacje na temat stazu i ewentualnej odmowy
    znajdziecie USTAWA z dnia 20 kwietnia 2004 r.
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z dnia 1 maja
    2004 r.) i wszystkich aktach wykonawczych.

    > i wlasnie jestem
    > w trakcie robienia ze znajomymi zakladow czy cos znajda... :)

    a tego to juz komentowal nie bede bo szkoda czasu

    > Kira (btw., UP od drugiej strony wyglada dosc specyficznie...)
    --
    Tomek
    GG: 986254