PracaGrupypl.praca.dyskusje › odejscie zpracy

  • 1. Data: 2003-07-03 12:09:43
    Temat: odejscie zpracy
    Od: "www" <w...@w...pl>

    chcialbym zlozyc wypowiedzenie z pracy: pierwsz umowa byla na miesiac teraz
    jest na trzy (konczy sie 31 lipca ale znalazlem lepsze warunki i chcialbym
    juz odejsc teraz - w umowie o prace nie mam zandego punktu na temat
    ewentualnego okresu wypowiedzenia. Czy moge odejsc z dnia na dzień?
    vladi

  • 2. Data: 2003-07-03 12:37:33
    Temat: Re: odejscie zpracy
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

> [...]
    > juz odejsc teraz - w umowie o prace nie mam zandego punktu na temat
    > ewentualnego okresu wypowiedzenia. Czy moge odejsc z dnia na dzień?

    Sadze ze nie. Mam dokladnie ten sam problem i wedle ustawy (wybacz ale nie
    pamietam jakiej dokladnie) jest zatwierdzone ze 3 miesiecznej umowy nie
    mozna rozwiazac przed jej uplywem. Dopiero gdy mowimy o umowie o prace
    powyzej 6 miesiecy - to tak, jak najbardziej (z 2 tygodniowym
    wypowiedzieniem naprzyklad)

    Tez czekam do 31 lipca... ze tak powiem, w dolkach startowych.

    Pozdrawiam,
    aNNI

  • 3. Data: 2003-07-03 12:44:53
    Od: "www" <w...@w...pl>

    nie zartuj nawet, ja pierdole........................
    vladi

  • 4. Data: 2003-07-03 12:51:25
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > nie zartuj nawet, ja pierdole........................
    > vladi

    Zawsze mozesz po prostu nie przyjsc do pracy - porzucic ja.
    Choc pewnie lepiej poinformowac proacodawce ze sie porzuca prace.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-07-03 13:19:16
    Od: "www" <w...@w...pl>

    nie, to szczyt nieprofesjonalizmu nie przyjsc do pracy szczegolnie wtedy jak
    pracodawca jest ok (a jest) mysle sobie po prostu zeby od nich odejsc bez
    "dymu" ale pasuje mi szybciej poniewaz ten termin mnie nie zadowala i strace
    to co zawsze chcialem robic.
    vladi

  • 6. Data: 2003-07-03 13:35:44
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    www wrote:

> [...]
    > bez "dymu" ale pasuje mi szybciej poniewaz ten termin mnie nie zadowala i

    Przyznam, że faktycznie masz sytuację ciężką.
    Moja rada: idź do pracodawcy i spokojnie, na luzie porozmawiaj. I -
    SZCZERZE. Podkreśl tylko, że firma jego i praca u niego jest ok, ale Ty
    chcesz robić to co zawsze chciałeś robić...
    Zresztą - pewnie sam wiesz co powiedzieć...

    Ja życzę powodzenia i pozdrawiam (obu) :)
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 7. Data: 2003-07-03 14:09:20
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "www" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawca jest ok (a jest) mysle sobie po prostu zeby od nich odejsc bez
    > "dymu" ale pasuje mi szybciej poniewaz ten termin mnie nie zadowala i

    Racja. Jedyne co ci pozostaje, to porozumienie stron - no ale pracodawca
    musi się na to zgodzić.
    Jeśli nie masz w umowie naq czas określony zaznaczonego punktu, że możesz ją
    wcześniej rozwiązać, to niestety musisz pracowac do jej konca. No chyba że
    rozwiążesz ją za porozumieniem stron.
    Jeśli porzucisz pracę, pracodawca może zarządać od ciebie odszkodowania.

  • 8. Data: 2003-07-03 19:28:20
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    jesli ci pracodawca nie placi, mozna odejsc z dnia na dzien..
    przynajmniej ja tak zrobilem. jest na to jakis paragraf.
    ale jego znaczenie jest zdaje sie glebsze bo dotyczy "ciezkiego naruszenia
    obowiazkow"
    w stosunku do pracownika..lub jakos tak..

    B.

  • 9. Data: 2003-07-04 06:01:02
    Od: "asereje" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > juz odejsc teraz - w umowie o prace nie mam zandego punktu na temat
    > ewentualnego okresu wypowiedzenia. Czy moge odejsc z dnia na dzień?

    Jeśli masz umowę na czas określony a w tej umowie
    nie ma ani słowa o okresie wypowiedzenia, to:
    1. możesz dogadać się z szefem i odejść na zasadzie
    porozumienia stron ( termin ustalicie )
    2. jak się nie uda dogadać to musisz pracować do końca
    lipca.

    ( porzucenie pracy nie jest dobrym wyjściem - zapaćkałbyś
    sobie dokumenty na całe życie... )

    pozdro