PracaGrupypl.praca.dyskusje › oddam sie w zamian za splacenie dlugu

  • 11. Data: 2004-03-01 14:01:48
    Temat: Re: oddam sie w zamian za splacenie dlugu
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/29/2004 5:28 PM, p...@o...pl wrote:

    > Tak, naprawde to jest troszke wyolbrzymione i chyba nie potrafilabym pojsc z
    > kims do łóżka jak prostytutka. Ale jestem coraz bardziej zmuszona.

    Masz co jeść? Zabierz pięknemu komputer i powiedz mu, cytuję:
    "Ty się, kurwa wziąłbyś za co, może pizzę byś zaczął rozwozić, albo co?"

    Co powiesz tym, co maja hipotekę, dzieci i nie sa piękni i młodzi?

    Możesz wybrać intelektualną forme prostytucji - np. zapisując sie do
    partii komunistycznej.

    Pzdr: Catbert

  • 12. Data: 2004-03-01 14:51:04
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > On 3/1/2004 2:06 PM, mikl wrote:
    > No, stary, Ty wyraźnie nie jesteś Trendy - męskie kurestwo jest chyba
    cool?

    > Pzdr: Catbert

    nie w tym temacie nie chce byc Trendy :]
    ... zreszta ja tam byle gdzie sie nie pcham ;)

    pozdr.
    mikl

  • 13. Data: 2004-03-01 16:04:42
    Od: "Piter" <p...@g...pl>

    Przykro mi że w tym beznadziejnym kraju musi dochodzić do takich sytuacji że
    dziewczyna zmuszona jest do takiego myślenia. Oddanie siebie napewno nie
    pomoże jeśli chodzi o depresję ale jeszcze ją pogłębi bo obniży poczucie
    własnej wartości. Musisz zdobyć się na poważną decyzję zyciową, zmiana
    swojego całego życia może pomóc, zastanó się nad chłopakiem, mieszkaniem i
    znajomymi.
    Zacznij przebywać w toważystwie ludzi optymistycznych i mających cel i sens
    życia, oni wskażą ci drogę.

  • 14. Data: 2004-03-01 20:23:04
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    p...@o...pl <p...@o...pl> napisał:

    [chrup]
    > przepraszam wszystkich zniesmaczonych...

    Wykorzystywac chora kobiete? A fe, ja bym nie mogl..
    Rzeczywiscie niesmaczne :/

    pozdr
    Nathas.

    --
    "Jeżeli w coś się nie wierzy to trudno to zobaczyć nawet gdy ma się to tuż
    przed oczami"

  • 15. Data: 2004-03-01 20:44:54
    Temat: Odp: oddam sie w zamian za splacenie dlugu
    Od: "remik" <remton@WYTNIJ_TO.op.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    coraz
    > wiecej dlugow i problemy ze zdrowiem... dokladnie depresje. Nie jestem
    sobie
    > wstanie pomoc, a moj chlopak przestal sobie ze mna radzic. Troche popija i
    gra
    > w gry komputerowe. Mieszkamy razem. On stracil prace. Mieszkam w Warszawie
    ale
    > nie jestem w stanie dostac sie do zadnego lekarza. Potrzebuje pieniedzy na
    > psychoterapie. Gdybym miala te przekleta forse dawno dalabym sobie rade.
    Nie
    > dawno pracowalam jeszcze w powaznej firmie na odpowidzialnym stanowisku.
    Moje
    > problemy ze zdrowime spowodowaly jednak, ze stracilam juz bardzo wiele w
    zyciu.
    > nie mam kogo prosic o pomoc, nie mam z czego oddac, wiec moze tak po
    prostu
    > jednak się komuś oddam tak bez wielkiego halo. Wiem pomyslicie ze to
    chore, ale
    > jestem zdesperowana. I tak bardzo chce zyc i moc realizowac swoje
    marzenia...

    > przepraszam wszystkich zniesmaczonych...

    Jest to trudna sytuacja i bardzo przykra ale można przypuszczać, że we
    dwoje się "dołujecie", tylko każdy inaczej.
    Zmień usenet a znajdziesz lub otrzymasz odpowiedź gdzie możesz zgłosić się
    po pomoc i to bezpłatną.
    pozdr.

  • 16. Data: 2004-03-02 06:58:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznij przebywać w toważystwie ludzi optymistycznych i mających cel i sens
    > życia, oni wskażą ci drogę.

    najlepiej zatrudnić się w agencji towarzyskiej

    kontakt z bogatymi optymistami gwarantowany :/

  • 17. Data: 2004-03-02 10:28:17
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Nie widzicie, że to prowokacja ( ściema po młodzieżowemu ).

    Mimo tego poradzę: zamiast oddać się byle komu za marny grosz, oddaj się za
    darmo, ale komuś nadzianemu forsą. Po prostu wyszukaj kogoś takiego w
    jakimśmodnym lokalu, zagadaj do niego i dalej samo pójdzie.
    Po 9 miesiącach facet będzie tobie i dziecku płacił niezłe alimenty, i
    jesteś na jakić czas ustawiona.

  • 18. Data: 2004-03-02 16:55:24
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    p...@o...pl <p...@o...pl> napisał(a):

    > Potrzebuje pieniedzy na
    > psychoterapie.

    Może oddaj się psychoterapeucie. Zostanie w rodzinie.

  • 19. Data: 2004-03-03 00:27:25
    Temat: Re: Odp: oddam sie w zamian za splacenie dlugu
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    brett; <c21ngo$qua$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Nie widzicie, że to prowokacja ( ściema po młodzieżowemu ).

    Że post jest "infantylny", to nie oznacza, że młodzieżowy - zbyt dużo tu
    szczegółów, których osoba nie mająca odpowiedniej bazy wiedzy raczej by
    nie umieściła. Z jednej strony formę można zrzucić na desperację
    ["zawężenie spostrzegania" czy coś w ten deseń], ale dodał bym też
    niedojrzałą osobowość.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)