PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
  • Data: 2003-07-22 10:04:56
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie !!! Nie przesadzajcie ze słowem INFORMATYKA. To całkiem coś innego
    niż obsługa komputera. Nie każdy kto wie jak wygląda Duży Wóz jest
    astronomem. Sam się uczyłem obsługi i nie jestem informatykiem, uczyłem się
    na błędach. Mogłem robić to dopiero wtedy jak miałem własny komputer. Nie da
    sie tego z ksiązek nauczyć, nie można nauczyć się jezdzic na rowerze
    oglądając Wyścig Pokoju. Przypomnę wam, ze kiedyś nie w kazdej szkole, czy
    domu były komputery. Znam ludzi co nie wiedzą co to internet. Jest źle, ale
    nie jest to zawsze wina tych co z CD robią podstawkę do kawy :). Poczekajcie
    parę lat....nasze dzieci będą się z nas nabijać.