PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
    From: "xterm" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obsługa komputera po studiach..
    Date: Tue, 22 Jul 2003 11:05:38 +0200

    Ja odpowiem tak:
    Jakie podejscie do studiow i zycia, taka znajomosc roznych zagadnien
    (rowniez komputera). Niemalze na wszystkich kierunkach jest informatyka,
    ktora w podstawowym stopniu przygotowuje do pracy na komputerze. Studenci
    niestety nie zdaja sobie sprawy, ze obsluga komputera staje sie naprawde
    podstawa do zdobycia pracy. "Po co mi obsluga komputera skoro jestem
    lekarzem, psychologiem, politologiem, itede itepe". Fakt jest faktem. Na
    niektorych studiach informatyka jest mierna i duzo nie mozna sie nauczyc. W
    tym wypadku studenci powinni zrobic cos we wlasnym zakresie.
    Taka sama problematyke mozna postawic przed znajomoscia prawa. Ja na
    studiach mialem prawo, ale niestety miernie wykladane. Duzo musialem uczyc
    sie sam. Znajomosc prawa jest potrzeba nie tylko pracy.