PracaGrupypl.praca.dyskusjeo forsie... › Re: o forsie...
  • Data: 2007-04-15 19:50:43
    Temat: Re: o forsie...
    Od: "Patryk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości:

    > ja nie wiem, ale czy właściciele tych sklepów tak dobrze zarabiają, że
    > stać ich na utrzymywanie aż tylu pracowników? ktoś ma orientację?

    Jakieś pół roku temu robiliśny z żoną zakupy do nowego mieszkania. Przy
    zakupie pralki lodówki i telewizora na pytanie czy dostaniemy jakiś rabacik
    przy płatności gotówką usłyszeliśmy "250 PLN i dostawa do domu z wniesieniem
    gratis". Kupowaliśmy średniej kalsy sprzęt, przy czym telewizor był w
    promocji, bo to końcówka serii. Przy takim rabacie podejrzewam że mają
    neizłe zarobki, bo nie każdy się w sklepie targuje. Do tego dochodzi fakt że
    w handlu kokosów się nei zarabia.