PracaGrupypl.praca.dyskusjeo forsie... › Re: o forsie...
  • Data: 2007-04-17 20:49:29
    Temat: Re: o forsie...
    Od: "Patryk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herakles" napisał w wiadomości

    > http://allegro.pl/search.php?string=LE40F71B&buy=0&n
    ew=0&pay=0
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/109296
    >
    > W sklepie jeszcze się potargujesz i sprzęt Ci w zębach przywiozą!

    przejrzałem i... nie zachwyciło mnie to. Przyznam Ci rację że jest taniej w
    niektórych przypadkach jednak w przykładzie który podałeś tylko jedna oferta
    była tańsza od Allegro, pozostałe droższe. Przeglądając zwykły sprzęt tzn.
    ten dostępny dla szarego kowalskiego lub tak jak w moim przypadku dla
    młodego małżeństwa urządzającego świeżo kupione mieszkanie gdzie każdy grosz
    się liczy, przeglądałem raczej tańsze rzeczy i ceny już nie są aż tak
    zróżnicowane więc wybacz że Ci nie przyznam racji.