PracaGrupypl.praca.dyskusjeo co tu chodzi? › Re: o co tu chodzi?
    From: b...@b...kuku
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: o co tu chodzi?
    Date: Thu, 19 Aug 2004 21:47:34 +0200

    "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl> writes:

    > sposob firma buduje sobie rozpoznawalnosc . No i jakich pracownikow szuka: 3
    > jezyki obce, wszystkie programowania, wszystkie szbd ...itp.
    Zgadza sie, "normalnych" ludzi juz nie ma, sami poligloci :)
    Z informatyka tez prawda, coraz czesciej zauwazam, ze od informatykow oczekuje sie
    WSZYSTKIEGO.
    Nie ma ze czegos nie umiesz. Moj znajomy(informatyk) powiedzial mi kiedys, ze on sam
    nigdy nie mowi,
    swoim szefom, ze czegos nie wie(zeby go nie wymienili na 'lepszy model') tylko, ze
    "to trudny problem i wymaga duzo czasu i pracy", a w tym czasie uczy sie czego
    potrzeba....

    No coz dzis, nie wypada juz nie byc "geniuszem".

    pozdro