PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: o WARCIE , i jeszcze 2 rzeczy...

  • 1. Data: 2005-11-24 17:59:57
    Temat: Re: o WARCIE , i jeszcze 2 rzeczy...
    Od: g...@p...onet.pl

    Rady:

    - uspokoj sie, bo w nerwach nic skutecznego nie zalatwisz
    - nie plac zadnych kosztow przez skonsultowaniem sie z prawnikiem
    - jesli masz $$$, skonsultuj sie z adwokatem. Jesli nie - uderz do PIPu, ew.
    prawniczych serwisow internetowych po porade prawna.
    - dowiedz sie, ile masz czasu na zlozenie apelacji (wyrok 1szej instacji nie
    jest przeciez ostateczny) i zloz ja w terminie (!)
    - zloz skarge na sedziego prowadzacego rozprawe do sedziego wizytatora (to
    taki sedzia w kazdym Sadzie Okregowym (o ile sie nie myle), ktorego zadaniem
    jest przygladanie sie pracy innych sedziow) i/lub do Ministerstwa
    Sprawiedliwosci (podobny skutek).

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 2. Data: 2005-11-25 10:03:18
    Od: t...@v...pl

    > - uspokoj sie, bo w nerwach nic skutecznego nie zalatwisz
    1. potępiam stoiski spokój
    2. Ależ , ja właśnie ze stoickim spokojem,
    szukam jak się konstruuje bąbę atomową

    >Rady:
    > - ......
    Jesteś dziecinnie naiwny.